וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופות הגמל עוצמה ותמר השיגו ביולי תשואות ריאליות שליליות של כ-1%

ניצן כהן

10.8.2003 / 16:55

גדיש, הקופה הגדולה בישראל, השיגה ריאלית שלילית של 0.7%; עוגן תגמולים ופיצויים של אקסלנס השיגה ביולי תשואה ריאלית חיובית של 1.4%



קופות הגמל הפרטיות המשיכו גם בחודש יולי להשיג תשואות ריאליות עודפות על התשואות של קופות הגמל הבנקאיות. קופות הגמל הגדולות בישראל, גדיש של הפועלים בעלת היקף נכסים של 15.6 מיליארד שקל, עוצמה של לאומי בעלת היקף נכסים של 9.7 מיליארד שקל ותמר של דיסקונט בעלת היקף נכסים של 9.5 מיליארד שקל השיגו ביולי תשואות ריאליות שליליות. גדיש השיגה תשואה ריאלית שלילית של 0.7%, עוצמה השיגה תשואה ריאלית שלילית של 0.9% ותמר השיגה תשואה ריאלית שלילית של 0.95%.



קופת הגמל הגדולה של בנק המזרחי, עתיד, בעלת היקף נכסים של 1.2 מיליארד שקל השיגה ביולי תשואה ריאלית שלילית של 0.46%.



קופות הגמל הפרטיות השיגו, כאמור, תשואות ריאליות עודפות. אקסלנס תגמולים ופיצויים בעלת נכסים בהיקף כספי של כ-83 מיליון שקל השיגה ביולי תשואה ריאלית חיובית של 0.2% כשמתחילת השנה השיגה הקופה תשואה ריאלית חיובית של 14.7%. קופת הגמל, מנורה גמל מט"ח, השיגה ביולי תשואה ריאלית חיובית של 3.1% כשמתחילת השנה השיגה הקופה תשואה ריאלית חיובית של 0.93% בלבד.



קופת הגמל מנורה גמל שקלי השיגה ביולי תשואה ריאלית חיובית של 1.1% כשמתחילת השנה השיגה הקופה תשואה ריאלית חיובית של 5.6%. קופת הגמל המתמחה במניות של בית ההשקעות מנורה גאון "מנורה גאון מנייתי" השיגה ביולי תשואה ריאלית שלילית של 7.5% כשמתחילת השנה השיגה הקופה תשואה ריאלית חיובית של 15.09%.



קופות הגמל של כלל גמל, הקופות הפרטיות הגדולות במערכת החוץ בנקאית, השיגו ברובן תשואות חיוביות. קופות הגמל של החברה המתמחות בהשקעות סולידיות הניבו בחודש יולי תשואה ריאלית חיובית של כ-0.4% כשמתחילת השנה הניבו קופות אלה תשואה ריאלית חיובית של כ-7.7%.



אבי דויטש, מנהל קופות הגמל של אקסלנס, אמר עם פרסום התוצאות של קופות הגמל לחודש יולי, כי התשואות החיוביות של הקופות החוץ בנקאיות בולטות באופן חיובי על רקע הירידה החדה בשוק ההון בחודש שעבר ועל רקע העובדה כי הקופות הבנקאיות הגדולות השיגו תשואות שליליות חדות של כ-1%. מנכ"ל כלל גמל, גיורא סרצ'ינסקי ציין כי התשואות הנמוכות של חודש יולי נובעות מהירידות בשוק המניות והאג"ח הממשלתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully