וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר היציג עלה קלות ל-4.437 שקלים

אמיר טייג

11.8.2003 / 15:59

על המסחר ממשיכה להשפיע אי הוודאות בגבול הצפון; לעומת שערו היציג הקודם עלה היציג היום ב-0.14%; היורו היציג נחלש ב-0.4% ל-5.0048 שקלים


לאחר שזינק אתמול במסגרת המסחר באופציות בכ-1%, נסחר היום הדולר בשקט יחסי ושערו היציג נקבע תוך עלייה מתונה של 0.14% ברמה של 4.437 שקלים. רמת היציג משקפת ירידה חדה יחסית של 0.78% לעומת הרמה בה נסחר אמש הדולר במסגרת המסחר באופציות. שערו היציג של היורו רשם ירידה היום ונקבע על 5.0049 שקלים - ירידה של 0.4%, לעומת היציג הקודם שנקבע ביום שישי.

לאחר קביעת השערים היציגים מוסיף הדולר לעלות ובשעה נוסחר ברמה של 4.445 שקלים, עליה נוספת של 0.2%. היורו גם הוא מתחזק בשעה זו ב-0.5% ועולה לרמה של 5.028 שקלים.

התחממות גבול הצפון במהלך הימים האחרונים והשיא שנרשם אתמול עם הריגתו של אזרח שלומי מנפלי טילי נ"מ גורמים זה מספר ימים לעליות בשער דולר. ביום רביעי האחרון הגיע הדולר לשיא של 3 חודשים לאחר שרשם התחזקות רציפה של 4.2% החל מהשבוע השני של יולי. המסחר בימים הקרובים יאופיין בחוסר הוודאות לגבי תגובת ישראל להתפתחויות בצפון. עם זאת, היחלשותו היום של הדולר מול הרמה שנרשמה אמש באופציות מעידה כי הפעילים אינם מתרגשים יתר על המידה מההתפתחויות.

"ברמה של 4.47 שקלים נצפו מוכרים רבים אשר הורידו את השער לרמתו הנוכחית", כך אומר סוחר בכיר בחדר העסקות של חברה פרטית. הסוחר מציין כי בשעות הבוקר נרשם מסחר ער מעט בעיקר בין הבנקים, אך נרשמו גם מספר עסקות של גופים עסקיים, אשר בחרו למכור דולרים ברמה הגבוהה יחסית שהגיע עליו.

להערכת הסוחר, הדולר עשוי כבר היום לחזור להיסחר ברמה של 4.446 שקלים. ברמה זו צפויים להופיע מוכרים ולפיכך לא צופה הסוחר כי רמה זו תיפרץ היום. עם זאת, מבחינה טכנית הוא גורס כי בטווח של עשרה ימים צפוי הדולר להמשיך ולהתחזק מול השקל ולבחון את רמת ההתנגדות השוכנת ב-4.48 שקלים, ולהיסחר עד רמה של 4.52 שקלים, שם להערכתו ייעצר בטווח הבינוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully