וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: המונח המשפטי חברה כולל גם אגודה שיתופית

בן-ציון ציטרין

11.8.2003 / 9:30

השופט זפט נענה לבקשת קואופרטיב אגד והוציא צו ביניים האוסר על החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, ועל גופים נוספים מטעמה, להמשיך בהליכי מכרז שממנו הוצא הקואופרטיב



שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב יהודה זפט קבע בשבוע שעבר כי המונח המשפטי חברה כולל גם אגודה שיתופית; בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים קבע ביהמ"ש כי לאור זאת אין להבדיל בין חברה לאגודה שיתופית בקיום מכרזים.



השופט זפט נענה לבקשת קואופרטיב אגד והוציא צו ביניים האוסר על החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי, ועל גופים נוספים מטעמה, להמשיך בהליכי מכרז שממנו הוצא הקואופרטיב.



אגד התבקש להגיש הצעה במכרז של מרכז השלטון המקומי, להתקשרות עתידית עם רשויות מקומיות לצורך הסעת תלמידים. ב-7 ביולי קבעה ועדת המכרזים כי הקואופרטיב מנוע מלהשתתף במכרז מכיוון שהוא חל רק על חברות הרשומות ברשם החברות, בעוד אגד הוא אגודה שיתופית.



בעקבות פניית אגד לביהמ"ש, באמצעות עוה"ד גד טיכו ושלהבת טיקוצקי ממשרד כספי ושות', הסכימו יוזמי המכרז לעכבו עד להחלטת ביהמ"ש.



השופט זפט קבע כי ועדת המכרזים היתה צריכה לבחור את הפרשנות הסבירה של המונח חברה, המאפשרת את הרחבת מעגל המציעים. (בשא 030823/03).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully