וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת רופאים בשיתוף עם קבוצת כרמל זכו בהתמחרות על אמריקן מדיקל סנטר

אילן מוסנאים

11.8.2003 / 11:16

הזוכים ישלמו 7.5 מ' ש' עבור השליטה במרכז הרפואי שפעל עד כה תחת צו הקפאת הליכים; קבוצת כרמל, שבשליטת ז'ק בר, תממן 60% מעלות ההשקעה ותקבל 60% מהמניות



אחרי שלוש הארכות של צו הקפאת ההליכים לאמריקן מדיקל סנטר (אי.אם.סי) בראשל"צ, קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב את הקבוצה שזכתה בהליך ההתמחרות לגבי רכישת החברה. החברה מפעילה בית חולים פרטי ברשיון משרד הבריאות.



על פי פסיקת בית המשפט, הקבוצה הזוכה היא קבוצה של מספר רופאים שהציעה לרכוש את הזכויות וההתחייבויות של אמריקן מדיקל סנטר, תמורת סכום של 7.5 מיליון שקל. הקבוצה הזוכה, של רופאים שעובדים באמריקן מדיקל סנטר, התמודדה בהליך ההתמחרות מול המרכז הרפואי אסותא וקבוצת נאות ישראל.



קבוצת הרופאים רכשה את המוסד בשותפות עם קבוצת כרמל , של ז'ק בר, שתממן כ-60% מעלות הרכישה - 4.5 מיליון שקל, ותחזיק בכ-60% ממניות אמריקן מדיקל סנטר. במהלך תקופת ביניים של 30 חודשים, תוכל קבוצת הרופאים לרכוש מקבוצת כרמל 10% ממניות החברה המשותפת, כך שהצדדים יחזיקו בחלקים שווים בחברה. הרכישה כפופה למספר תנאים מתלים, לרבות אישור משרד הבריאות.



המרכז הרפואי אמריקן מדיקל סנטר בראשל"צ, המעסיק למעלה מ-100 עובדים, מתמחה בביצוע ניתוחים פרטיים - והוא המוסד הרפואי היחיד באזור ראשל"צ המחזיק ברשיון בית חולים מטעם משרד הבריאות.



בדצמבר 2002, לאחר שהמוסד נקלע לקשיים כלכליים, הוא הוכנס להקפאת הליכים. חובות המוסד בתחילת תקופת ההקפאה עמדו על כ-17 מיליון שקל, והגירעון התפעולי השוטף עמד על כ-360 אלף שקל.



החלטת בית המשפט להאריך את צו הקפאת ההליכים נגד המוסד נשענה על דברי הנאמן, כי במהלך חודשי ההקפאה הוא הצליח לקרב את בית החולים לאיזון תפעולי, וכי בתנאים שנוצרו ניתן להמשיך ולהפעיל את המקום.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully