וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רות אלון ובני בירנבאום השיקו חברה להקמת רשתות מחשבים ביתיות

ערן גבאי

11.8.2003 / 13:42

רות אלון היא מייסדת נטוויז'ן ובני בירנבאום נמנה על מייסדי קבוצת נטקום; בירנבאום: "אם נגיע ל-25 אלף מנויים בסוף 2004 נהיה מרוצים"; השקיעו 2 מיליון דולר בשלב ראשון

רות אלון, מייסדת נטוויז'ן, ובני בירנבאום, ממייסדי קבוצת נטקום, הקימו חברה משותפת טו פלאס (+2) שתתמחה ברשת תקשורת מחשבים ביתית אלחוטית מאובטחת בטכנולוגיית WiFi בהשקעה של 2 מיליון דולר בשלב ראשון. המדובר בפתרון כולל לחיבור הבית לרשת תקשורת מחשבים אלחוטית ומאובטחת, ללא התחייבות לפרק זמן מצד הלקוח.

השניים עומדים בראש קבוצת המשקיעים. החברה כבר מספקת שירותים לכ-150 בתים, לאחר שכבר במאי השנה היא ביצעה פיילוטים לשירות. ההודעה של אלון ובירנבאום יוצאת יום אחרי שמשרד התקשורת החליט להסדיר את השימוש המסחרי בטכנולוגיית WLAN וקבע כי לא יידרש רישוי רישוי לשימוש מסחרי בטכנולוגיה.

טו פלאס כבר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עסקי עם צ'ק פוינט לאבטחת הרשתות. בני בירנבאום, מנכ"ל טו פלאס, אומר היום ש"החברה שמה לה למטרה להיות ספקית ה-Home Integration המובילה בישראל בעשור הקרוב".

בירנבאום מציין כי הוא מעודד מקצבי גיוס המנויים בשוק האינטרנט המהיר בארץ, שמספר משתמשיו עשוי להגיע כבר השנה לכ-500 אלף מנויים ויותר.

רות אלון, יו"ר טו פלאס, מציינת שלפי נתונים סטטיסטיים בעולם כ-40%-50% מגולשי האינטרנט המהיר הם בעלי שני מחשבים ויותר, ולכן הם זקוקים לרשת תקשורת ביתית. למעשה, בכך היא קובעת רף עליון לפוטנציאל השוק של טו פלאס - כ-250 אלף מנויים. עם זאת, בירנבאום קובע יעד ריאלי לחדירת השירות, "אם נגיע ל-25 אלף מנויים בסוף 2004 נהיה מרוצים". את שוק ה-Home Integration בישראל מעריך בירנבאום בכ-20 מיליון דולר עד סוף שנת 2003.

טו פלאס גייסה כ-15 עובדים ומנהלי החברה טוענים כי הם אינם חוששים ממתחרים חדשים שייכנסו לשוק. כמו כן, בירנבאום מציין כי הוא אינו מודאג מהתפתחות שוק פיראטי בתחום, בשל הקלות שבהתקנת הטכנולוגיה.

למרות שהדיעות חלוקות לגבי הפוטנציאל האמיתי של ה-WiFi, בירנבאום מציין שברגע שהשימוש בטלפוניית ה-IP יגדל, זה ייתן את הדחיפה העיקרית לשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully