וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג השבוע: הקרב בין אסתי המכוערת לאתי אלון

רוני קורן-דינר

11.8.2003 / 14:10

קשת כבשה שישה מקומות בעשירייה הראשונה ואת המקום הראשון עם "אסתי המכוערת"; הספיישל על אתי אלון של רשת כבש את המקום השני; "המופע המרכזי" נדחק למקום ה-15



טבלת הרייטינג של השבוע האחרון שייכת שוב לזכיינית ערוץ 2 קשת. בשבוע שעבר כבשה הזכיינית חמישה מקומות בעשירייה הראשונה, והשבוע שישה. במקום הראשון צועדת "אסתי המכוערת" עם 20.7% רייטינג, ואחריה הספיישל המדובר של השבוע האחרון "בכל מחיר - אתי אלון" שהגישה מרב מיכאלי עבור רשת (20.3%).



הלוח הקיצי של קשת ממלא את העשירייה הראשונה: "קחי אותי שרון" (305 אלף צופים), "לא נפסיק לשיר-כוכב נולד" (273.9 אלף צופים), וכן "כוכבי השכונה", "הכספת החדשה" ואפילו הסרט "אלכס חולה אהבה" בשידור החוזר בפעם המי יודע כמה (ראה טבלה).







טלעד לא רשמה כלל נוכחות בעשירייה הראשונה השבוע, אך נכנסה לעשירייה השנייה עם שלוש תוכניות וסרטים - שכולם שודרו בערב תשעה באב. שידורי יום ראשון של טלעד תופסים מקום רק בעשירייה השלישית השבוע. רשת, שהפתיעה לפני שבועיים במקום הראשון עם "המופע המרכזי", הידרדרה למקום ה-9 בשבוע שעבר והשבוע נדחקה התוכנית למקום ה-15. למעשה, מלבד "פספורט" ו"המופע המרכזי", אף תוכנית קיץ קבועה של רשת לא נכנסה לטבלת 25 המובילות - מלבד השידורים החוזרים של "שוטטות" (11.6%) ו"שידורי המהפכה" (9.3%).



מהדורות החדשות המרכזיות, שנדחקו בשבוע שעבר אל מחוץ לעשירייה הפותחת, עדיין לא חזרו לשיעורי הצפייה הרגילים שלהן: "חדשות 2" טיפסה למקום השישי (14.2%) ואילו "מבט" התדרדרה מהמקום ה-16 למקום ה-18 עם 11.1% רייטינג בלבד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully