וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות קלות בנאסד"ק בפתיחה

שירלי יום-טוב

11.8.2003 / 23:06

צ'ק פוינט עולה ב-2%; סאיטקס מוסיפה 2% בעקבות הדו"חות


שבוע המסחר בוול סטריט נפתח ללא שינויים גדולים במדדים, כאשר נראה כי המשקיעים יושבים על הגדר בהמתנה לנאום גרינספאן מחר, על שער הריבית. הנאסד"ק עולה ב-0.3% והדאו נותר ללא שינוי.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית סאיטקס שעולה ב-2% למחיר של 2.6 דולרים ומניית אינטרנט זהב שעולה ב-4.9% למחיר של 4.1 דולרים. צ'ק פוינט עולה ב-2% למחיר של 16.7 דולר ולומניס עולה ב-5% למחיר של 1.3 דולרים.

סקירת טרום מסחר

חודש אוגוסט, הנחשב לשחון בשוקי ההון בעולם, נמצא בעיצומו וגורמים בשוק ההון בארה"ב ציינו היום כי הם אינם מצפים ל"זיקוקים" בשבוע המסחר הנוכחי. זאת למרות שהימים הבאים יהיו עמוסים בנתונים מהזירה המקרו כלכלית, ובכללם נאומו של נגיד הפד גרינספאן, מחר. החוזים העתידיים מצביעים בשעה זו על פתיחת מסחר בעליות קלות בנאסד"ק וב-S&P500.

פגישת הנגידים של הבנק הפדרלי האמריקאי תתקיים מחר ובסיומה תתפרסם ההחלטה על הריבית הבסיסית במשק. זו אינה צפויה להשתנות, במיוחד על רקע העובדה שגרינספאן קיצץ אותה ביוני האחרון ב-0.25% לרמה של 1%.

בהמשך השבוע צפויים נתונים מהזירה המקרו כלכלית בדבר מדד המחירים לצרכן (CPI) ומדד המחירים ליצרן (PPI), כמו גם נתונים מקדימים של מדד בטחון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן לחודש אוגוסט.

בין החברות הישראליות הנסחרות, קיימה היום ענקית אבטחת הרשתות צ'ק פוינט פרזנטציה בוועידה השנתית של תעשיית התוכנה שאירגן בית ההשקעות CIBC בניו יורק. אייל דשא, סמנכ"ל הכספים של החברה ציין ביחס לקופת המזומנים הדשנה של החברה (1.5 מיליארד דולר), כי "מבלי להבטיח דבר או ליצור ציפיות גבוהות, אנחנו מבינים שלאור הסביבה הנוכחית יש צורך לעשות משהו עם הקופה. יש אלטרנטיוות שונות לטובת בעלי המניות, ואנחנו שוקלים אותן. נגיע למסקנה בנושא בזמן הקרוב". שווי השוק של צ'ק פוינט מסתכם בכ-4 מיליארד דולר.

דו"חות כספיים הגיעו מכיוונן של מג'יק מקבוצת פרומולה ו-ויריאנט. חברת התוכנה מג'יק הצליחה להשתפר ולהציג צמיחה בשורה העליונה לצד הגדלת רווחיה התפעוליים והנקיים.

הכנסות החברה היו ברבעון השני 15.3 מיליון דולר, צמיחה סמלית לעומת הכנסות הרבעון הקודם - 15.1 מיליון דולר, וירידה קלה מהכנסות הרבעון המקביל - 15.7 מיליון דולר. שיעור הרווח הגולמי הציג שיפור נוסף מהרבעון הקודם ועמד על כ-61%. הרווח נקי היה 752 אלף דולר או 3 סנט למניה ברבעון השני, לעומת רווח נקי של 272 אלף דולר ברבעון הקודם והפסד של 371 אלף דולר ברבעון המקביל. שווי השוק של מג'יק בנאסד"ק עומד על כ-60 מיליון דולר לאחר שמניית החברה עלתה בכ-60% מתחילת השנה.

חברת ויריאנט , המפתחת פתרונות תזמון לייעול ביצועי מערך השטח בחברות המספקות שירותים, דיווחה היום על מעבר לתזרים מזומנים חיובי וצמצום הפסדיה הנקיים. ההכנסות ברבעון השני היו 2.7 מיליון דולר, צמיחה של 36% ביחס לרבעון הקודם, וגידול של 75% לעומת הכנסות של 1.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההפסד הנקי הצטמצם למיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully