וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר מחליף בכירים נוספים בשופרסל: יום אחרי הדו"חות מודיעה החברה על החלפת סמנכ"ל הכספים איציק ציון

עינב בן יהודה

11.8.2003 / 11:40

ציון יוחלף על ידי נעמי גולדגויכט, בכירה במחלקת הכספים וחברת הנהלה בפרטנר; אתמול דיווחה החברה על רבעון נוסף של שחיקה במכירות, הפסד תפעולי וגידול בהפסד הנקי



הזעזועים בצמרת שופרסל נמשכים. זמן קצר לאחר פרישתו של יואל פלדשו, שכיהן חודשיים בלבד כמנכ"ל החברה, מודיעה היום שופרסל על פרישתו של סמנכ"ל הכספים איציק ציון. פרישתו של ציון מיידית, ובהודעתה מציינת החברה כי "הפרישה אינה כרוכה בנסיבות שיש להביאן לידי ציבור המשקיעים".



את ציון תחליף בתפקיד נעמי גולדגויכט, שמילאה עד עתה תפקיד בכיר במחלקת הכספים וחברת הנהלה בפרטנר, החברה ממנה הגיע מנכ"ל שופרסל הטרי אפי רוזנהויז. לגולדגויכט תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברדפורד.







אתמול פירסמה החברה את תוצאותיה לרבעון השני של 2003 בהן הציגה רבעון שני ברציפות של הפסדים תפעוליים, שחיקה במכירות ומעבר להפסדים. החברה סיימה את הרבעון השני של השנה בירידה של כ-1.7% במכירות לרמה של כ-1.62 מיליארד שקל. החברה דיווחה על הפסד תפעולי של 2 מיליון שקל והפסד של 19 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח של 28 מיליון שקל ברבעון המקביל.



בנוסף לפרישתו של ציון הודיעו היום יו"ר שופרסל, אברהם ביגר ומנכ"לה רוזנהויז, על מספר שינויים ארגוניים נוספים. במסגרת המבנה הארגוני החדש תוקם סמנכ"לות לפיתוח עסקי בראשה יעמוד אמיר פורת, עד לאחרונה משנה למנכ"ל ידיעות אחרונות. בנוסף, מונה שלומי גינדי לסמנכ"ל שיווק וסחר. שלומי שימש בתפקידיו האחרונים כסמנכ"ל שיווק וסחר באופיס דיפו וסמנכ"ל שיווק וסחר בסופר פארם. מינויים חדשים נוספים עליהם נמסר היום: ניסים ממו למנהל שרשרת אספקה, תמי שפירא למנהלת משאבי אנוש, רביב ברוקמאייר לסגן סמנכ"ל שיווק, אבי בן שבת לסגן סמנכ"ל תפעול, אמיר דואניס למנהל המחלקה הכלכלית ומיכל יפה למנהלת ארגון ושיטות.



בנוסף נמסר כי אלי אהרוני, סמנכ"ל התפעול של הרשת, שהודיע על התפטרותו בסוף יוני, חזר בו מהודעתו, וימשיך לכהן בתפקיד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully