וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות חידשה את פיטוריו של מזכיר חטיבת עובדי הבנקים - חודש לאחר שבוטלו

חיים ביאור

12.8.2003 / 8:04

נגד ציון שמע הועלתה הטענה כי לא גילה את דבר המו"מ החשאי שהתנהל בבנק הפועלים על פיטורי 900 עובדים; שמע: הליך הפיטורים היה פגום



חודש לאחר שבוטלו פיטוריו של מזכיר חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, חידשה ההסתדרות את הליך הפיטורים. שלשום החליטה ועדת ההכרעות של ההסתדרות, המורכבת מנציגי ההנהלה והעובדים, על פיטוריו של שמע בפעם השנייה. חברי הוועדה, יו"ר ועד עובדי ההסתדרות ברכה זיגלמן ויו"ר הסתדרות עובדי המתכת דורון עזרא התנגדו לכך, אך נותרו במיעוט.



בעקבות זאת עתיד שמע לקבל השבוע מכתב המודיע לו על פיטוריו מההסתדרות. עם זאת, הוא רשאי להופיע בפני ועדת שימוע פנימית של ההסתדרות, כדי להעלות את טיעוניו. עם זאת, הוועדה דוחה בדרך כלל את טיעוניהם של המועמדים לפיטורים המופיעים בפניה.



במאי נכלל שמע ברשימת 120 עובדים שהוחלט לפטרם במסגרת תוכנית התייעלות המופעלת בהסתדרות. נגד שמע הועלתה הטענה כי לא גילה את דבר המו"מ החשאי שהתנהל בבנק הפועלים על פיטורי 900 עובדים.



בראשית יולי פנה שמע לוועדת ההכרעות וטען כי הליך הפיטורים היה פגום. במקביל התגייסו למענו ועדי העובדים בכל הבנקים. הוועדים הודיעו ליו"ר ההסתדרות, עמיר פרץ, שהם מתנגדים לפיטוריו. בעקבות זאת הודיעה הנהלת ההסתדרות לשמע כי פיטוריו בוטלו. ואולם בימים האחרונים, ביוזמת יו"ר הסתדרות הפקידים ליאון מורוזובסקי, חודש ההליך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully