וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע האכיפה של המע"מ: עד כה נגבו כ-60 מיליון שקל

12.8.2003 / 10:50

לאחרונה מתקיימות פשיטות גדולות על עסקים בת"א ואתמול עוקלו מלאי של חברת משקאות גדולה ומזומנים מקופות עסקים; למעלה מ-800 חייבים פנו למשרדים

מנתוני ביניים של מבצע האכיפה הגדול של מע"מ עולה כי למעלה מ-800 חייבים הגיעו למשרדי האגף ברחבי הארץ, ושילמו את חובם בתנאי המבצע, כשעד כה הוסדרו חובות בהיקף של למעלה מ-60 מיליון שקל. בימים האחרונים מתקיים מבצע אכיפה רחב היקף בתל אביב, כששיאו היה אתמול כשעוקל מלאי שלם של חברת משקאות גדולה שהיתה חייבת סכום גדול למע"מ.

במסגרת הפשיטה אתמול על עסקים בתל אביב עוקלו מזומנים מקופות של עסקים וממסעדות עליהם פשטו המעקלים. נלקחו משקאות חריפים וציוד נוסף. לטענת מקורבים למבצע, המעקלים הקפידו שלא לקחת למסעדות ציוד שלא יאפשר להן להמשיך בעבודתן, אלא לגרום להן להגיע למשרדים ולשלם את החוב -למעט חברת המשקאות הגדולה, שכל המלאי שלה עוקל.

המעקלים של מע"מ פשטו בימים האחרונים על בתי חייבים, ועיקלו מכוניות לחייבים המוגדרים "כבדים". איתן רוב, מנכ"ל אגף המכס והמע"מ, אמר כי הוא שבע רצון מתוצאות הביניים של המבצע, ומכך שהמסר שלו מחלחל לציבור.

בשבוע שעבר הודיע מע"מ על מבצע רחב ידיים לגביית חובות שמסתכמים ב-1.94 מיליארד שקל. אחד היעדים שהציב מע"מ היה גבייה של כ-10% מסך החובות הכוללים לאגף - כלומר 200 מיליון שקל - מהם נגבו עד כה, כאמור, למעלה מ-60 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully