וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רוזלם גלובל ונצ'רס השקיעה 5 מיליון דולר בסרטגון הישראלית

ערן גבאי

12.8.2003 / 12:08

ג'רוזלם היא המשקיע היחידי בסבב הגיוס הראשון של חברת הסטארט אפ שהוקמה בתחילת 2003; הכסף יספיק לשנתיים הקרובות; החברה מתכוונת לגייס עובדים נוספים

חברת הסטארט אפ סרטגון (Certagon) הישראלית, המספקת תוכנה למרכזי מידע גדולים, גייסה 5 מיליון דולר בסבב גיוס ראשון. ג'רוזלם גלובל ונצ'רס השקיעה את כל הכסף בסבב הגיוס בחברה, שהוקמה השנה על ידי דויד (דודי) ברזילי וסמדר ניהב.

החברה לא מתכוונת לבצע גיוס המשך בשלב זה ואינה מחפשת משקיע נוסף. כמו כן, נמסר כי הכסף שגויס יספיק לשנתיים הקרובות, על פי התוכנית העסקית של החברה.

סרטגון מפתחת פתרונות תוכנה המאפשרים זמינות של תהליכים עסקיים לארגון ומונעים בעיות ביצועים שכיחות של ארגונים גדולים. החברה עובדת עם מספר לקוחות ושותפים אמריקאים. לחברה 6 עובדים, והיא מתכוונת לגייס מספר עובדים חדשים.

סרטגון, המנוהלת מקליפורניה על ידי ברזילי, מפעילה מרכז שיווק בסיליקון ואלי בקליפורניה ומרכז מו"פ בהרצליה. ברזילי הקים וניהל את חברת התוכנה קונדקט (Conduct), שנרכשה על ידי מרקורי אינטראקטיב בנובמבר 1999. לאחר רכישת קונדקט, כיהן ברזילי כסגן נשיא במרקורי. ניהב כיהנה כסגנית נשיא למחקר ופיתוח בחברות וריסיטי וקונדקט, והובילה את קבוצות הפיתוח בחברות קאנון, EFI ומוטורולה.

בעקבות הגיוס יצורפו יוני השקס ומיכה אבני, שותפים מנהלים בג'רוזלם גלובל ונצ'רס, למועצת המנהלים של סרטגון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully