וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפ"מ מדיה זכתה במכרז הפרסום בקול ישראל

רוני קורן-דינר

12.8.2003 / 12:26

אברהם פרחי, מנכ"ל חברת שפ"מ, זכה במכרז בפעם השלישית - אך הפעם ללא תיא תקשורת

ועדת המכרזים של "קול ישראל" בחרה בחברת שפ"מ מדיה כזוכה במכרז למכירת זמן האוויר לפרסום בתחנות הרדיו של רשות השידור.

חברת שפ"מ, בבעלות חברת תיא ומנהלה אברהם פרחי, היא זכיינית הפרסום של "קול ישראל" מזה עשר שנים, והזיכיון שלה יפוג ב-31 באוגוסט. פרחי השתתף גם הפעם במכרז - ללא קבוצת תיא שפרשה ממנו. זוהי למעשה זכייתו השלישית של פרחי במכרז הפרסום של "קול ישראל": בפעם הראשונה התמודד עם תיא, בפעם השנייה הם התמודדו יחדיו על הארכת הזיכיון לפני חמש שנים, ופעם השלישית זכה, כאמור, לבדו.

עוד השתתפו במכרז קבוצת שפ"י בראשות משה גולדברג ואיציק בן עזרא - שחזרה למכרז ברגע האחרון לאחר שנפסלה מחשש לניגוד עניינים, והציגה את הפרזנטציה שלה רק הבוקר; קבוצת מרש, שנמצאת בבעלות חברת מרטנס-הופמן ואולפני סיגנל; קבוצת רדיו אד (רדיו אדוורטייזינג) בראשות חברת אוויוניקס וישראל דורי, לשעבר סמנכ"ל הכספים של חברת שידורי עדן; וחברת שרק שבבעלות הנרי ברטר וחברת הבנייה פרופיט.

הפרסום בתחנות הרדיו של רשות השידור מניב לה מדי שנה הכנסות נטו בסך 200-220 מיליון שקל - כ-15% מתקציבה השנתי. המשתתפות במכרז התמודדו, למעשה, על העמלה שתתקבל ממכירת זמן האוויר למשרדי הפרסום. עד היום קיבלה שפ"מ עמלה של 21.95% על כל עסקה. לשפ"מ עצמה נשאר רווח עמלה בסך 6.95%, והשאר - 15% - מוקצה למשרד הפרסום. בשלב זה עדיין לא ברור מה גובה העמלה שהציעה שפ"מ מדיה, ואשר הביאה לזכייתה במכרז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully