וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנות בטוחה: "מינוי צביקה זיו לא צפוי ליצור זעזועים בבנק הפועלים"

אמיר טייג

12.8.2003 / 13:32

אלון גלזר, אנליסט הבנקים של אילנות בטוחה, מעריך כי זיו מתאים למלא את התפקיד שנים ארוכות; "בעלי השליטה לא ירצו לגרום זעזועים נוספים בבנק"

"אלי יונס כבר ניקה את האורוות עבור צביקה זיו, לפיכך לא צפויים זעזועים מהותיים בבנק הפועלים עם מינוי המנכ"ל החדש", כך מעריך אלון גלזר, אנליסט הבנקים של אילנות בטוחה. "אומנם בעלי השליטה בבנק ירגישו נוח יותר עם זיו מאשר הרגישו עם המנכ"ל הקודם, אך לא ירצו זעזועים נוספים בבנק, לפיכך לא צפויים להתערב יתר על המידה בעיסוקו כמנכ"ל", מוסיף גלזר.

גלזר מעריך כי מינוי זיו מעיד כי בעלי השליטה מחפשים מנכ"ל לטווח ארוך ומבקשים למנוע זעזועים בעתיד, כפי שגרם יונס בהתפטרותו. גלזר מעריך כי אכן זיו ימלא את התפקיד תקופת זמן ארוכה.

"ההחלטה על מינוי זיו כמנכ"ל אינה מסמנת שינוי מגמה בפעילות הבנק. זיו, שעבר מספר תפקידים בתוך הבנק, צפוי להמשיך את קו הפעילות הנוכחי בו מתקדם הבנק בשנים האחרונות", אומר גלזר ומציין כי המינוי לא צפוי לפגוע ברצון או ביכולת של הבנק להרחיב את פעילותו גם לשוקי חו"ל, כפי שעשו בשנים האחרונות.

בנוגע למדיניות הדיווידנד של הבנק אומר גלזר כי אינו חושב כי ההחלטה על כך נתונה בידי המנכ"ל, ולפיכך למינוי מנכ"ל כזה או אחר אין השפעה לגבי מדיניות הדיווידנדים העתידית של הבנק. גם בנוגע למחיקות והפרשות לחובות מסופקים מציין גלזר כי אינו צופה שינוי מהותי. "בתקופה הקרובה כנראה שלא נראה מחיקה חריגה בדו"חות הבנק כפי שראינו ברבעון הרביעי", אומר גלזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully