וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר בנק הפועלים: הפקנו לקחים מהתפטרות אלי יונס

אמיר טייג

12.8.2003 / 16:00

דירקטוריון בנק הפועלים החליט פה אחד: צביקה זיו - המנכ"ל הבא; שלמה נחמה: "אני מצר על ההתפטרות של אלי יונס, היא לא נעשתה ביוזמתנו"; יונס: "תקופתי כמנכ"ל הצטיינה בתהפוכות רבות"


יו"ר בנק הפועלים, שלמה נחמה, אמר במסיבת עיתונאים של הבנק כי "דירקטוריון בנק הפועלים קיבל החלטה פה אחד לאשר את מינוי צביקה זיו. כל מרכיבי גרעין השליטה בבנק בירכו על המינוי".

עוד אמר נחמה: "אני יכול לומר בבטחון מוחלט כי תהליך המינוי וחיפוש מועמדים לא גרם לכל עיכוב בלקיחת החלטת שוטפות בבנק. הבחירה לא היתה פשוטה - אך בסוף גובשה החלטה פה אחד, כאשר גם צביקה זיו וגם שי טלמון נהנו ממלוא הגיבוי של הדירקטוריון וגם שלי".

נחמה אמר: "אני מצר על ההתפטרות של אלי יונס, היא לא היתה מתוכננת על ידינו ולא נעשתה ביוזמתנו. הפקנו את הלקחים מההתפטרות - תיאום הציפיות בינינו ובין המנכ"ל החדש נעשה על סמך ניסיון עם יונס - קיימנו הרבה שעות של שיחות על נושאים אלו על מנת להבהיר ולתאם בין דרישות בעלי המניות ודרישות ההנהלה".

המנכ"ל המתפטר אלי יונס אמר כי צביקה זיו מצטיין כמנהל משימתי בעל ראיה אסטרטגית והחטיבה הקמעונאית היא פרי ניהולו והצלתו. יונס אמר: "תקופתי כמנכ"ל הצטיינה בתהפוכות רבות, אך ההנהלה של בנק הפועלים כיום היא מאוד מגובשת ומסמנת דרך להתקדמות הבנק".

צביקה זיו, המנכ"ל המתמנה הודה לדירקטוריון ואמר כי מטרתו היא לא רק לשמר הישגים אלא להביא את הבנק לשיאים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully