וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלרוב רכשה 3 נכסי נדל"ן מניב בבריטניה וצרפת תמורת 40 מיליון דולר

אילן מוסנאים

12.8.2003 / 16:55

הנכסים יניבו לחברה דמי שכירות שנתית של כ-3.3 מ' ד' בעקבות הרכישה צמח תיק הנכסים של החברה באירופה לשווי של כ-100 מ' ד' והוא יניב לה הכנסות של כ-9.2 מ' ד'



חברת האחזקות אלרוב , שבשליטת אלפרד אקירוב, רכשה נכסי נדל"ן מניב בבריטניה וצרפת בכ-40 מיליון דולר.



בעקבות הרכישות לעיל גדל תיק נכסי הנדל"ן המניב של הקבוצה באירופה לכ-100 מיליון דולר והוא מניב לה דמי שכירות שנתיים של כ-9.2 מיליון דולר.



החברה רכשה בחודש האחרון, באמצעות החברה הבת (PIH (Property Investment Holding B.V., את הנכסים - שלושה בניינים באירופה, שניים בבריטניה ואחד בצרפת. העסקאות בוצעו במסגרת מדיניות אלרוב לגוון את תיק השקעות הנדל"ן המניב של הקבוצה בנכסים מניבים בחו"ל.



הנכסים שנרכשו כוללים בניין משרדים במונטריי, ליד פריס בשטח של כ-12 אלף מ"ר, אשר נרכש תמורת כ-17 מיליון דולר ובניינים בבריסטול, אנגליה ואידנברג, סקוטלנד המשמשים כמרכזי הפצה בשטח כולל של כ-250 אלף רגל בעלות של כ-23 מיליון דולר.



דמי השכירות השנתיים הצפויים מהנכסים שנרכשו מסתכמים בכ-3.3 מיליון דולר. מימון השקעתם בוצע בהון עצמי בהיקף של כ-5.5 מיליון דולר ובהלוואות Non Recourse בשיעור ריבית ממוצע של כ-5.5% לשנה. התשואה השנתית הצפויה על ההון העצמי שהושקע ברכישות מסתכמת בכ-25% לשנה.



אלרוב סיימה את הרבעון הראשון של 2003 עם צמיחה ברווח ל-3.1 מיליון שקל, מול רווח של 2.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. עם זאת על הדו"ח העיבה צניחה של כ-40% בהכנסות החברה לרמה של כ-60.6 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully