וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיראן קשר מנהלת מגעים מתקדמים לרכישת מפעל בגרמניה עם מכירות של כ-40 מיליון דולר בשנה

אילן מוסנאים

12.8.2003 / 17:19

כך נודע ל-TheMarker; מנכ"ל החברה חזי חרמוני סירב לאשר או להכחיש הידיעה; בשלב זה לא ידוע תג המחיר לעסקה; הרכישה צפויה להקל על החברה בזכייה בחוזים באירופה



חברת תדיראן קשר , שבשליטת קרן פימי וקבוצת שמרוק, מנהלת מגעים מתקדמים לרכישת מפעל בגרמניה עם מכירות של כ-40 מיליון דולר בשנה. כך נודע ל-TheMarker. בשלב זה לא ברור מה תהיה עלות הרכישה וכפי הנראה הצדדים מנהלים עדיין את המגעים לגבי המחיר. מנכ"ל תדיראן קשר סירב לאשר או להכחיש את הידיעה.



תדיראן קשר עוסקת בפיתוח ייצור ושיווק של ציוד ומערכות קשר המיועדים בעיקר לשוק הצבאי המקומי והבינלאומי. החברה נהנתה ברבעונים האחרונים מביקוש גובר למוצריה בעיקר ביבשת צפון אמריקה ובמזרח הרחוק.



ברבעון הפותח של 2003 דיווחה החברה על צמיחה של כ-40% בהכנסות לרמה של 307.4 מיליון שקל. הרווח התפעולי של החברה צמח בשיעור של כ-164% לרמה של כ-43.9 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-16.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה דיווחה החברה על רווח נקי של כ-32.9 מיליון שקל, עלייה חדה לעומת רווח נקי של כ-4.7 מיליון שקל אותו רשמה החברה ברבעון הראשון של שנת 2002.



התוצאות המצוינות לא פסחו על מניית החברה והיא זינקה בשנה האחרונה בשיעור חד של כ-85%. מי שניצלו את העליות החדות היו בעלי השליטה של החברה, יחד עם המנכ"ל חרמוני, שמימשו בחודשים האחרונים מניות שלה בעשרות מיליוני שקלים וברווחים של מאות אחוזים בהשוואה למחיר בו רכשו את השליטה בחברה מידי קונצרן כור.



נזכיר כי בתחילת יולי דיווחה אלביט מערכות על רכישה של חברה בלגית בשם ptronics Instruments & Products מידי החברה ההולנדית Delft Instruments. החברה ציינה כי מחזור המכירות של החברה הבלגית אינו מהותי, אך הסבירה כי היא תתרום לחדירה של החברה באירופה.



עבור תדיראן קשר מדובר ברכישה משמעותית בהרבה. מעבר לדלתות האירופיות שהחברה הנרכשת תפתח בפניה, הרי שגם המכירות שלה מהותיות ביחס למכירות של תדיראן קשר, שב-2002 הסתכמו בכ-240 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully