וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי.סי פני דיווחה על הפסד של פחות ממיליון דולר ברבעון השני - נמוך מהתחזיות

סוכנויות הידיעות

12.8.2003 / 18:03

עלייה קלה נרשמה במכירות ברבעון שהסתכמו ב-7.3 מיליארד דולר; עם זאת רשת בתי הכלבו האמריקאית סיפקה תחזית זהירה לרבעון הנוכחי



ג'יי.סי פני (סימול JCP), רשת בתי הכלבו האמריקאית, דיווחה על הפסד נמוך מתחזית האנליסטים ברבעון השני, אך סיפקה תחזית זהירה משהו לגבי הרבעון השלישי של השנה.



החברה דיווחה על הפסד רבעוני של פחות ממיליון דולר ברבעון השני, לעומת הפסד של 6 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בשורת הרווח/הפסד למניה דיווחה החברה על הפסד של 2 סנט לעומת הפסד של 5 סנט למניה בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תחזית האנליסטים של תומסון פירסט קול היתה הפסד של 5 סנט למניה.



עלייה קלה נרשמה במכירות JCP ברבעון שהסתכמו ב-7.3 מיליארד דולר, עלייה של 1.6% לעומת הרבעון השני של 2002. מכירות דרך קטלוגים ובחנויות כלבו של החברה גדלו בתקופה המדווחת ב-1% ל-3.7 מיליארד. מכירות בחנויות הפתוחות יותר משנה עלו ב-2.1%.



תוצאות חנויות הכלבו של רשת אקרד היוו אכזבה, כאשר במכירותיהן נרשם גידול של 2.3% ומכירות החנויות הפתוחות יותר משנה נפלו ב-0.8%.



הרשת סיפקה תחזית זהירה לרבעון הנוכחי בו היא צופה לרשום רווח של 25-30 סנט למניה. התחזיות בוול סטריט היו לרווח רבעוני של 30 סנט למניה ברבעון השלישי. לשנה כולה צופה כעת החברה לרשום רווח של 1.25-1.35 דולר למניה, לעומת תחזית האנליסטים לרווח של 1.31 דולר למניה בשנה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully