וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציפי סמט ושמואל אביטל מועמדים למינהלות של קרנות הפנסיה הוותיקות

חיים ביאור

13.8.2003 / 9:26

המינהלות יפעלו ליד המנהלים המורשים שהממונה על שוק ההון במשרד האוצר מינה ב-23 ביולי לקרנות הפנסיה הוותיקות הגירעוניות



ציפי סמט, לשעבר הממונה על שוק ההון במשרד האוצר, ושמואל אביטל, שהיה עד לאחרונה יו"ר הדירקטוריון בקרן מבטחים הוותיקה, הם שניים מהמועמדים לכהן כחברים במינהלות שיוקמו בקרנות הפנסיה הוותיקות. המינהלות יפעלו ליד המנהלים המורשים שהממונה על שוק ההון במשרד האוצר, אייל בן שלוש, מינה ב-23 ביולי לקרנות הפנסיה הוותיקות הגירעוניות: עו"ד ירון ארבל במבטחים; אהוד נחתומי במקפת; שלום זינגר בקרן הפנסיה של עובדי ההסתדרות (קג"מ); משה שגיב בקרן הפועלים החקלאים; עו"ד ארבל בנתיב.



כל אחת מהמינהלות, אשר תשמש גוף מייעץ המחליף את הדירקטוריון שפוזר, תמנה שלושה חברים - שני אנשי כלכלה ונציג אחד של עמיתי הקרן. אם בן שלוש יאשר את רשימת המועמדים לכהן במינהלות, הן יחלו לפעול כבר בשבוע הבא.



מאז פרשה סמט מתפקידה באגף שוק ההון, לפני יותר משנה, היא מכהנת כאחראית על הקתדרה לשוק ההון במרכז הבינתחומי הרצליה. בנוסף משמשת סמט אחראית על ועדת ההשקעות בתאגיד הביטוח אבנר הנמצא בהליכי מימוש נכסים, ודירקטורית בבנק דיסקונט.



אביטל היה ח"כ, גזבר ההסתדרות ושר בלי תיק לעניינים חברתיים. גם לאחר מינוי המנהלים המורשים לקרנות הוותיקות הגירעוניות ופיזור הנהלותיהן, הוא ממשיך להיות מועסק בקרן כיועץ. אביטל מועמד לכהן באחת המינהלות כנציג העמיתים.



בין המועמדים האחרים לכהן במינהלות של הקרנות הוותיקות הגירעוניות: יהודה דרורי, בעבר הממונה על שוק ההון וכיום יועץ בתחום הפיננסים; גד ארבל, בעבר הממונה על שוק ההון וכיום דירקטור בבנק דיסקונט; משה דברת, בעבר מנהל מרכז ההשקעות, מנכ"ל משרד הכלכלה ואיש אגף התקציבים במשרד האוצר; ראובן שילה, מנכ"ל תכלת - חברת ברוקרים של בנק דיסקונט; דרור יעקבסון, בעבר מנהל הכספים של קרן מבטחים וכיום בכיר ברשות הנמלים; דוד בועז, בעבר ראש אגף התקציבים במשרד האוצר וכיום יועץ כלכלי.



את רשימת המועמדים למינהלות גיבשה הוועדה הציבורית לניהול קרנות הפנסיה הוותיקות הגירעוניות שמינה האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully