וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטהנזה דיווחה במפתיע על רווח תפעולי ברבעון השני

רן דוידוב

13.8.2003 / 11:24

חברת התעופה השלישית בגודלה באירופה רשמה רווח תפעולי של 73 מיליון דולר; מכירות החברה הצטמצמו ב-9.3% ל-4.4 מיליארד דולר על רקע הפחתת מחירי הטיסות

חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה דיווחה במפתיע על רווח תפעולי ברבעון שני, אך אמרה כי קצב ההזמנות הנוכחי אינו מבשר על שיפור משמעותי בעסקיה במחצית השנייה וצפתה כי תסיים את השנה בהפסד תפעולי.

הרווח התפעולי הסתכם ב-65 מיליון יורו (73 מיליון דולר) חרף ציפיות להפסד ולאחר שברבעון הראשון רשמה חברת התעופה השלישית בגודלה באירופה הפסד תפעולי של 415 מיליון יורו. בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי של 34 מיליון יורו (38 מיליון דולר), בהשוואה לרווח נקי של 159 מיליון יורו בתקופה המקבילה.

חרף ההצלחה הרבעונית המסוימת אמרה החברה כי לא חל שיפור בתמונת המצב הכללי: "נתוני ההזמנות הנוכחיים אינם מעידים על שיפור משמעותי במחצית השנייה של השנה", אמרה החברה. "חרף צמצום מספר המושבים וצעדים לקיצוץ עלויות, לופטהנזה אינה צופה רווח תפעולי שנתי".

לופטהנזה נאלצה להפחית את מחירי הטיסות בתגובה להתגברות התחרות מצד חברות תעופה מוזלות בגרמניה. מכירות החברה ירדו ברבעון השני ב-9.3% ל-3.9 מיליארד יורו (4.4 מיליארד דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully