וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ה-Turnaround החדשה של פימי ורון צוקרמן מחפשת מנכ"ל בכיר; עם מינויו תפרסם תשקיף לגיוס של כ-50 מ' ד'

איתן אבריאל

13.8.2003 / 11:54

מקורבים: כבר עתה יש לקרן משקיעים בהיקף של מיליוני דולרים; הקרן תתמחה בהשקעה בחברות נסחרות הזקוקות לארגון מחדש; דוגמאות למטרות השקעה: לומניס וגילת



קרן ה-Turnaround החדשה של פימי ורון צוקרמן מחפשת מנכ"ל בכיר לניהול הקרן - ועם מינויו תפיץ בין משקיעים פוטנציאליים תשקיף לגיוס הון של כ-50 מיליון דולר, כך מסרו מקורבים לחברה. עד היום קיבלה הקרן אינדיקציות והבטחות להשקעה בהיקף של מיליוני דולרים, אך טרם פירסמה תשקיף רשמי.



הקרן, הראשונה מסוגה בישראל, מתעתדת להתמחות בהשקעה בחברות בעלות פוטנציאל אך דורשות ארגון מחדש עקב מצבן העסקי והפיננסי, לרבות חברות הנסחרות בבורסה. שתי דוגמאות המובאות על ידי מנהלי הקרן כמטרות השקעה הן גילת לוויינים, לומניס, סאיטקס ואי.סי.איי.



הקרן מתכוונת לקחת חלק פעיל בניהול ובארגון מחדש של החברות, ולכן היא מחפשת בימים אלה מנכ"ל בכיר בעל ניסיון רב ומוכח בארגון מחדש של חברות בכלל ושל חברות טכנולוגיה בפרט. "שמעון אלון מפריסייס הוא דוגמה לאיש כזה", אמר מקורב לקרן.



מנכ"ל קרן פימי, ישי דוידי, אמר לפני מספר שבועות כי הקרן החדשה תשקיע בחברות ציבוריות שתוכל להשיג בהן שליטה. הכוונה היא להשיג את השליטה לבד או יחד עם גורמים נוספים, ובהמשך להשביח את החברות ולהעלות אותן על פסים של רווחיות ותזרים מזומנים חיובי. הוא ביקש להדגיש, כי אומנם פימי תהיה בעלת שליטה בקרן, אך הקרן תהיה קרן נפרדת, ותבצע את ההשקעות מתוך הכספים שתגייס ובלי קשר לכספים שפימי גייסה עד היום.



דוידי מנהל את קרן פימי, שבין משקיעיה נמצאים בנק דיסקונט ומשקיעים מוסדיים מישראל ומחו"ל. רון צוקרמן, מבכירי אנשי ההיי-טק בישראל, השתתף ביסודן של מספר חברות תוכנה ומכהן כיום כיו"ר של חברת ספיאנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully