וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 משרדים מתמודדים על תקציב "שומרי משקל" בהיקף מיליון דולר

איילה צורף

13.8.2003 / 16:00

יו"ר שומרי משקל ישראל: "פנינו למשרדים בגדלים שונים כדי לבחון שיטות עבודה שונות"; עד כה פירסמה הרשת בעיתונות ובשילוט חוצות, שוקלת לחזור ולפרסם בטלוויזיה


5 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של רשת שומרי משקל. המשרדים הם: פובליסיס אריאלי, גליקמן-נטלר-סמסונוב, פלד-מזרחי, רגב-קויצקי ונפתלי-אברהם. ב-4.5 השנים האחרונות טופל התקציב, שגדל משמעותית משנה לשנה, בידי משרד הפרסום גלזר-בר.

לדברי משה רומם, יו"ר שומרי משקל ישראל: "בשנים בהם טיפל בנו המשרד היינו מרוצים מאד. אך עם היוודע דבר הקשיים של המשרד, החל גל של פניות של משרדי פרסום אלינו, שהציעו לנו להעביר אליהם את התקציב. מאחר ומדובר בתקציב של מיליון דולר בשנה, החלטנו לבחון את הנושא בצורה מעמיקה יותר, ולכן אנו בודקים מספר משרדים".

לדברי רומם, המשרדים לא יתבקשו להציג מצגות קריאייטיביות. "לאחר שלב סינון ראשוני, שנערך בשבועיים האחרונים, בחרנו את המשרדים הללו. הם יציגו בפנינו פרזנטציות אסטרטגיות, ויגישו הצעות תכנון ורכש מדיה. אינני מרגיש צורך לראות גם מצגת קריאייטיבית, אני מכיר את יכולותיהם של המשרדים. ולכן גם לא יהיה שלב גמר - מתוך ה-5 נבחר אחד".

על השאלה מדוע הוא עורך מכרז בין משרדים בגדלים שונים בתכלית, ולא מתמקד בקבוצת גודל אחת, של משרדים קטנים, בינוניים או גדולים עונה רומם: "עבדתי בשנים האחרונות עם משרדים גדולים כמו באומן-בר-ריבנאי, וקטנים יותר כמו מורדי-ציסמריו. אני לא מרגשי שקיבלתי מחוייבות שונה או שירות ברמה שונה מהסוגים השונים של המשרדים".

עד כה פירסמה שומרי משקל בעיתונות בלבד, ומעט מאד בשילוט חוצות. "בין השאר ביקשתי לראות פריסות מדיה חדשות. אני לא פוסל את האפשרות לחזור ולפרסם גם בטלוויזיה", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully