וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח סופרמרקט למוצרי טבע ומזון אורגני

סיון קלינגבייל

13.8.2003 / 14:44

היזם והבעלים, גיא פרוביזור: "הסופרמרקט חופף מבחינת גודל ומלאי לסופרמרקט רגיל, להבדיל מכך שהמוצרים הם על בסיס טבעי ואורגני"



בימים אלו נפתח באזור התעשייה באור יהודה סופרמרקט למוצרי בריאות וטבע ומזון אורגני. גיא פרוביזור, היזם והבעלים של "טבע מרקט עדן", מציין שהסופרמרקט משתרע על שטח של כ-850 מ"ר, כולל כ-25 מחלקות שונות ומשווקים בו למעלה מ-5,200 מוצרים שונים. בהקמתו הושקעו כ-6.5 מיליון שקל. לדברי פרוביזור, בכוונתו להקים רשת שתמנה 6 סניפים במהלך 3 השנים הקרובות, בהשקעה כוללת של כ-32 מיליון שקל. לדבריו, הסניף הבא של הרשת ייפתח באזור השרון. הסניפים הנוספים צפויים להיפתח בדרום הארץ, בירושלים ובקריות.



פרוביזור אומר כי פוטנציאל שוק המזון הטבעי הוא בין 750 מיליון שקל למיליארד שקל. היעד שהציבו לעצמם היזמים הוא להגיע לנתח שוק של 10% ממכירות המזון הטבעי לכשייפתחו 5 סניפים.
שוק המזון הטבעי מורכב כיום מ-150 בתי טבע שכ-130 מתוכם הם חנויות שכונתיות בגודל של 40 מ"ר.
בנוסף ישנם כ-20 בתי טבע גדולים יותר, בכללם רשת ניצת הדובדבן שבבעלות הרצל ביבי. לדברי פרוביזור לא תהיה לו בעיה להתחרות במחלקות הטבע ברשתות הפארם ובמזון האורגני שיימכר ברשתות השיווק משום שבסופרמרקט החדש ירוכז כל סל המוצרים במקום אחד.



סופר "טבע מרקט עדן" תוכנן על פי מודל של רשתות מזון בריאות וטבע הממוקמות בחוף המערבי בארה"ב כגון רשת "הולפוד" וכולל את כל מגוון המחלקות והמוצרים המצויים בסופרמרקט רגיל, על בסיס אורגני וטבעי.



פרוביזור אומר כי הסופרמרקט החדש חופף מבחינת גודל ומלאי לסופרמרקט רגיל, להבדיל מכך שהמוצרים הם על בסיס טבעי ואורגני. לדבריו, בסופרמרקט יהיו מחלקות ייחודיות כגון בית מאפה ושטחי מקפיא ומקרר גדולים.



לדבריו, השוק כולו פונה היום לכיוון המזון הטבעי והבריא וכל החברות הגדולות מכניסות ערכים תזונתיים למוצריהן אשר נמכרים ברשתות המזון הגדולות. הסופרמרקט החדש יפנה ללקוחות הצורכים רק מזון אורגני אשר רוכשים מוצריהם בבתי הטבע ומחלקות הטבע בסופרים וברשתות הפארם.



גיא פרובזור היה הזכיין של חברת GNC בארה"ב באזורים מסויימים והיה הראשון שקיבל את הזיכיון של GNC בישראל, שנמכר מבהמשך למיקי דורסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully