וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון מספקת פתרונות אלחוטיים לחברת חשמל שוודית באי גוטלנד; בחברה מקווים לזכות במכרזים נוספים באיזור

גתית פנקס

13.8.2003 / 14:04

חברת החשמל השוודית GEAB תשתמש בציוד כבסיס להתקנת רשת בתדר 3.5 GHz; האוכלוסיה בגוטלנד, אי של 3,000 מ"ר, דלילה יחסית; החוזה נחתם גם עם שותפתה, אפגרייד



חברת אלווריון הישראלית הודיעה היום על חוזה חדש בשוודיה לאספקת פתרונות גישה אלחוטית רחבת פס (BWA). אלווריון דיווחה כי חברת GEAB (Gotlands Energi), חברת חשמל שוודית, בחרה בפתרונותיה כבסיס להתקנת רשת אלחוטית בתדר 3.5 GHz, שתותקן באי השוודי גוטלנד הנמצא מדרום לשטוקהולם.



אלווריון היא ספקית ה-DSL האלחוטי הראשונה שנבחרה במסגרת יוזמת הפס הרחב הלאומית של ממשלת שוודיה במסגרתה היא מתכוונת להרחיב את הכיסוי גם לאזורים מרוחקים וכפריים. במסגרת היוזמה, הרשויות העניקו למספר קבוצות רשיונות באפריל להפעלת רשתות BWA במדינה והחוזה הנוכחי בגוטלנד התקבל במסגרת שיתוף פעולה עם Upgrade Communication, אחד ממפיציה הגדולים של אלווריון באיזור שנבחר כאינטגרטור בפרויקט.



צבי סלונימסקי, מנכ"ל אלווריון, אמר בהודעת החברה כי הזכייה יכולה לשמש כמודל לקהיליות אחרות במערב אירופה והיא מציבה את החברה בעמדה נוחה לזכייה במכרזים נוספים שייערכו ע"י רבות מ-289 הקהיליות ב-21 אזורים שונים.



שטח האי גוטלנד הוא קטן יחסית - 3,000 מ"ר - והאוכלוסיה בו דלילה ומתאפיינת גם בתיירים. מ-GEAB השייכת לקבוצת האנרגיה Vattenfall נמסר כי לפני שנתיים זיהו באי ביקוש צומח לגישה רחבת פס והתקינו את תחנות הבסיס BreezeACCESS תוך שימוש בעמודי החשמל כתשתית עבור השירות.



שווי השוק של אלווריון הוא 277 מיליון דולר בבורסת הנאסד"ק ות"א. החברה דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 31 מיליון דולר והפסד תפעולי של 6.9 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully