וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נורטל תרשום הפרשה של עד 40 מיליון דולר בגין ארגון מחדש עד סוף השנה

סוכנויות הידיעות

12.8.2003 / 23:20

כך עולה ממסמכים שהגישה היום יצרנית ציוד התקשורת הקנדית לרשות ני"ע בארה"ב; ההפרשה המתוכננת נועדה לכסות צעדי ארגון מחדש שכבר הושלמו בפועל



נורטל , יצרנית ציוד התקשורת הקנדית, אשר פיטרה קרוב לשני שליש מעובדיה מאז ימי השיא של בועת ציוד הטלקום, מתכוונת לרשום הפרשה של 30-40 מיליון דולר בגין ארגון מחדש במחצית השנייה של שנת 2003. כך עולה מתחזית של החברה המופיעה במסמך שהגישה היום לרשות ני"ע בארה"ב (SEC).



מוקדם יותר השנה אמרו בכירים בנורטל כי יישום תוכנית הארגון מחדש של החברה הושלם. דוברת נורטל אמרה כי ההפרשה המתוכננת נועדה לכסות צעדי ארגון מחדש שעליהם כבר הודיעה החברה בעבר ואשר "הושלמו בפועל". בסוף הרבעון השני העסיקה החברה 36 אלף עובדים, לעומת 95 אלף עובדים בשיאה.



בחודש שעבר דיווחה החברה כי חזרה להפסד ברבעון השני אחרי שברבעון הראשון של השנה רשמה במפתיע רווח ראשון לאחר שלוש שנים נטולות רווח רבעוני. נורטל רשמה הפסד של 14 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת הפסד של 697 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2002. במהלך הרבעון רשמה החברה הפרשה של 5 מיליון דולר בגין ארגון מחדש.



בשורה העליונה רשמה נורטל ברבעון השני הכנסות של 2.33 מיליארד דולר, פחות מתחזית האנליסטים להכנסות של 2.4 מיליארד דולר, ונפילה של כ-16% לעומת התקופה המקבילה. בעת פרסום הדו"חות הכספיים אמר מנכ"ל נורטל, פרנק דאן, כי לנוכח ההאטה הכלכלית הגלובלית והאקלים במגזר הטלקום, החברה ממשיכה לנקוט בזהירות בניהול עסקיה בטווח הקרוב.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully