וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאינד תספק לסרי לנקה טלקום פלטפורמה לחיוב לקוחות ברשת VoIP; השווי המוערך: כ-0.5-1 מיליון דולר

גתית פנקס

14.8.2003 / 14:46

SLT תעשה שימוש בפלטפורמה עבור Pre-Paid ו-Post-Paid; המנכ"לית: "אנחנו שמחים לראות ביזנס מאסיה, שהיתה חלשה יחסית לאחרונה"; היוותה 12% ממכירות מאינד ברבעון השני



מאז תחילת השנה זינקה מניית מאינד סי.טי.איי הישראלית ב-190%, בעזרת רוח גבית של חוזים חדשים, שיפור בהכנסות, הגדלת הרווחים וחלוקת דיווידנד. היום החברה מודיעה על חוזה חדש באוקיאנוס ההודי: מאינד הודיעה כי Sri Lanka Telecom, ספקית שירותי טלקומוניקציה באי, בחרה בפלטפורמת החיוב והטיפול בלקוחות של מאינד במסגרת השקת שירותי ה-VoIP החדשים שלה. SLT תעשה שימוש בפלטפורמה, הן עבור תשלום מראש (Pre-Paid) והן לחיוב לקוחות קיימים בדיעבד (Post-Paid), וכן לשירותים עסקיים של VoIP. ההערכות הן כי היקף החוזה נע בין 500 אלף דולר למיליון דולר.



מאינד מספקת מערכות בילינג לשירותי IP הכוללים קול, נתונים, Mediation, תוכן ומערכות רישום שיחות, והיא תספק ל-SLT את פלטפורמת ה-iPhonEX. אס.אל.טי היא חברת תשתיות עם מחזור מכירות שנתי של 550 מיליון דולר. ממשלת סרי לנקה מחזיקה ב-49.5% ממניות החברה, NTT היפאנית ב-35.2%, והציבור ביתר האחוזים. החברה נחשבת לאחת הגדולות בבורסת קולומבו, בירת סרי לנקה. כיום יש לה פחות ממיליון מנויים, והיא צופה הכפלה שלהם בתוך 5 שנים.



"אנחנו שמחים לראות ביזנס מאסיה, שבתקופה האחרונה היתה אזור גיאוגרפי חלש יחסית, גם בעקבות מגיפת ה-SARS" - אומרת מוניקה אייזינגר, יו"ר, נשיאת ומנכ"לית מאינד. ברבעון השני של 2003 המכירות מאסיה היוו 12% בלבד מהכנסות של מאינד, לעומת 30% בעבר. "החוזה הנוכחי מראה שספקיות שירותי תקשורת קיימות - כמו חברות ISP וסלולר - וכן קריארס חדשים, בונים רשתות VoIP. וכך, לספקית שירותי תקשורת יכולה להיות פלטפורמת בילינג של כל חברה לצרכיה הרגילים, ואנחנו יכולים לספק לה את השירותים ל-Pre Paid ו-Post Paid", היא אומרת.



אייזינגר מקווה שהחוזה הנוכחי יביא לקוחות נוספים מן האזור. בכל הנוגע לבעלת המניות של SLT, אנ.טי.טי, מציינת אייזינגר כי יפאן שרויה בקיפאון ואינה משקיעה כיום בתשתיות, ולאור זאת מאינד סגרה את המשרד שהיה לה במדינה. ואולם, היא מקווה שגם NTT תהפוך ללקוחה.



מאינד נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-75 מיליון דולר - מעל לקופת המזומנים שלה המכילה 45.7 מיליון דולר. ברבעון השני דיווחה החברה על הכנסות של 3.1 מיליון דולר ועל רווח נקי של 806 אלף דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully