וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנדטק מגיעה לתל אביב

גתית פנקס

14.8.2003 / 16:50

תתחיל להיסחר בבורסה של ת"א ביום שלישי במסגרת הרישום הכפול; שווי השוק של פאנדטק, 85 מיליון דולר, יאפשר לה להיכנס למדד ת"א 100 וכן לתל טק

חברת פאנדטק הישראלית הגישה היום את מסמכי הרישום שלה לבורסה התל אביבית במסגרת ההקלות בחוק המאפשרות לה ביצוע רישום כפול, והיא תתחיל להיסחר בה ביום שלישי הקרוב. עם רישומה למסחר של פאנדטק יהיו בבורסה 22 חברות, שביצעו רישום כפול מאז אישור החוק בכנסת באוקטובר 2000. יש לציין, כי גם במהלך שלוש השנים הללו נמחקו גם מספר חברות שביצעו רישום כפול, וביניהן פוליקום שרכשה את אקורד וקמטק הישראלית.

פאנדטק מתמחה בתוכנות לסליקת כספים אוטומטית עבור בנקים ומוסדות פיננסיים והיא נסחרת בבורסת הנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-85 מיליון דולר. שווי זה מאפשר לה כניסה למדד ת"א 100 במסלול המהיר וכן למדד התל טק. כלל תעשיות מקבוצת אי.די.בי שבשליטת נוחי דנקנר ומשפחות לבנת ומנור מחזיקה ב-35.9% ממניות פאנדטק.

יש לציין, כי מטרת הרישום הכפול היא התקרבות למשקיעים פרטיים ומוסדיים ישראלים אשר מביעים עניין בחברה, כמו גם הרצון להגדיל את נפח המסחר. בפועל, נפחי המסחר בקרב רוב החברות שביצעו רישום כפול לא עלו בקשר ישיר לביצוע המהלך. סיבה נוספת לביצוע הרישום היא שיקולי מס שונים - לבעלי מניות חדשים וישנים.

החברה דיווחה ברבעון השני על הכנסות של 11.7 מיליון דולר ועל הפסד תפעולי של 327 אלף דולר כולל הפחתות בגין נכסים בלתי מוחשיים. ההפסד הנקי היה 230 אלף דולר ובנטרול ההפחתות החברה דיווחה על רווח של 339 אלף דולר - רווח לראשונה מאז 2000 (כאמור, בנטרול ההוצאות). מאז תחילת החודש איבדה המניה כ-7% במצטבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully