וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמיחה של עד בד נבלמה: המכירות נשחקו בכ-6%; הרווח ירד ב-15% ל-8.5 מיליון שקל

אילן מוסנאים

14.8.2003 / 18:06

שורת המכירות של יצרנית המטליות הלחות נפגעה מהיחלשות היורו והתחרות בארץ והסתכמה בכ-121.5 מ' ש'; הרווח התפעולי נחתך בכ-34% ל-12.1 מ' ש'



אחרי שורה של רבעונים בהם הציגה גידול מרשים בתוצאותיה הכספיות מדווחת היום יצרנית המטליות הלחות לתינוקים על בד על בלימה של הצמיחה שלה ברבעון השני של השנה.



החברה, שבשליטת קיבוץ משואות יצחק מדווחת היום על שחיקה של כ-6% בשורת המכירות שלה לרמה של כ-121.5 מיליון שקל, וזאת אחרי שהציגה צמיחה של כ-16% ברבעון הראשון של השנה. בשורה התחתונה מדווחת החברה על ירידה חזקה יותר של כ-16% לרמה של כ-8.5 מיליון שקל, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 9.9 מיליון שקל ברבעון המקביל.







במקביל לשחיקת המכירות החברה מצליחה להפחית את עלויות המכר שלה בשיעור נמוך יותר של 2% בלבד, ובעקבות זאת רושמת ירידה של כ-16% ברווח הגולמי שלה. שיעור הרווח הגולמי מהמכירות של החברה נשחק לרמה של כ-24.8% וזאת בהשוואה לשיעור רווח של כ-29.5% ברבעון המקביל.



האנליסט גלעד שמעוני מציין כי למרות הירידה מול הרבעון המקביל, מדובר בדו"ח שעמד בתחזיות והושפע בעיקר מהשחיקה ביורו, של כ-8% ומהחרפת התחרות בשוק המקומי, בהשוואה לרמה בה נסחר המטבע האירופי ברבעון המקביל. יובל בן זאב מלידר ושות' מציין כי השורה העליונה של החברה עמדה בתחזיות, אך השורה התחתונה שלה מעט מאכזבת.



בסעיפי ההוצאות התפעוליים מדווחת החברה על גידול של כ-2.7% לרמה של כ-18 מיליון שקל, מה שגורר נפילה של כ-34% ברווח התפעולי שלה לרמה של כ-12.1 מיליון שקל.



את המצב עד לשורה התחתונה משפרת מעט ירידה בהוצאות המימון לרמה של כ-408 אלף שקל וזאת בהשוואה להוצאות של כ-4.3 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully