וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UPC רשמה זינוק של 78% ברווחיה ברבעון השני; צופה לצאת מהגדרת פושטת רגל כבר בספטמבר

רונן סרברניק

14.8.2003 / 18:03

כמו כן הודיעה חברת הטלוויזיה בכבלים הגדולה באירופה כי היא מתכננת לשנות את שמה ל-UGC Europe ולבצע ארגון מחדש לשתי חטיבות: UPC ברודבנד וחטיבת צ'לו מדיה



חברת UPC, חברת הטלוויזיה בכבלים הגדולה באירופה, דיווחה היום - לאחר שדיווחה על עלייה של 78% ברווחיה, כי היא צופה לסיים את תוכנית ארגון החובות והיציאה מהגדרת פושטת רגל כבר בספטמבר.



החברה דיווחה על עלייה של 78% ברווח לפני ריבית, מסים, פחת והפחתות, לרמה של 120 מיליון יורו ברבעון השני, זאת בעקבות עלייה של 64% ברווחי מוצר הטריפל פליי. בשורת הרווח הנקי רשמה החברה רווח של 75 מיליון יורו לעומת 577 מיליון יורו ברבעון במקביל בשנה הקודמת.



החברה ההולנדית, אשר נשלטת בעיקרה ע"י קבוצת המדיה ליברטי מדיה, בראשותו של ג'ון מלון, עובדת זה יותר משנה על תוכנית צמצום חובותיה בשני שליש מרמה של 10.4 מיליארד יורו, על מנת שתוכל לצאת מהגדרת פושטת רגל.



במהלך השנה אישרו בעלי החובות ובית המשפט הפדרלי בארה"ב את תוכנית ארגון החובות וכעת, המשוכה האחרונה היא בצורת תביעה של אחד מנושיה, אינטרקום, אשר מתנגדת לתוכנית.



כמו כן הודיעה היום UPC כי היא מתכננת לשנות את שמה ל-UGC Europe ולבצע ארגון מחדש לשתי חטיבות: UPC ברודבנד, אשר תספק שרותי וידיאו, טלפון ואינטרנט, וחטיבת צ'לו מדיה, אשר תורכב מחטיבות התכנים, ההשקעות והרשתות העסקיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully