וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיאט חוזרים לקהל הפרטי

אילן ציוני / הגה

14.8.2003 / 18:23

יצרנית הרכב האיטלקית השיקה את הפונטו ספייס המחודשת בנפח 1,250 סמ"ק; יבואן פיאט מתכנן להביא לארץ את האלבאה והפאליו, שגם הן מכוניות סופר מיני



משבר המכירות בשוק הרכב הישראלי בשנתיים האחרונות בלט במיוחד אצל `סמל"ת` יבואנית פיאט לישראל. היצע דגמים לקוי של היצרן האיטלקי לשוק הישראלי, יחד עם בעיות באספקה, גרמו לכך שעיקר מכירות פיאט בארץ היו של דגם ה`פונטו ספייס`.



כניסתה המאסיווית של יונדאי גטס לישראל, וההשתלטות שלה על השוק המוסדי, סגרו בפני הפונטו את פלח השוק של ציי הרכב. עכשיו, עם השקת הפונטו ספייס המחודשת, בפיאט החליטו לשנות אסטרטגיה. הפנייה העיקרית של הפונטו מוגדרת מעתה לקהל הלקוחות הפרטי. עם מחירים תחרותיים של 80 עד 90 אלף שקל הם מקווים לקסום דווקא לציבור הפרטי, שאצל יבואנים אחרים משלם הרבה יותר עבור מכוניות דומות.



הפונטו ספייס המחודשת מגיעה עם אותה יחידה כוח מוכרת בנפח 1,250 סמ"ק בהספקים של 60 או 80 כ"ס, ושלוש תיבות הילוכים: ידנית, אוטומטית רציפה, וידנית עם תפעול אוטומטי-חשמלי. ממדי המכונית גדלו במעט (3 ס"מ לאורך), והמראה החיצוני והפנימי עודכנו. מכירת המכונית מתחילה בימים אלה ממש.



מכיוון שבפיאט לא מתכוונים לוותר כל כך בקלות על השוק המוסדי, הם מתכננים להביא מתורכיה את האלבאה והפאליו שגם הן מכוניות סופר מיני, אבל ברמות מחיר שיתאימו לחברות ההשכרה והליסינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully