וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי'ס חתמה על הסכם שותפות בחברת דירוג האשראי החדשה מידרוג; תחזיק במניות מיעוט ובאופציה להגדיל אחזקותיה

אמיר טייג

14.8.2003 / 14:13

הבעלים הנוספים של מידרוג הם חברת זינגר את אבן, רון ויסברג, קרן מבטחים, בנק אגוד, יוסי פריימן, עמית ברגר ויואב חרל"פ; גיל גזית ימונה למנכ"ל החברה



חברת הדירוג הבינלאומית מודי'ס הודיעה כי חתמה על הסכם עם חברת מידרוג, סוכנות הדירוג החדשה שהוקמה למתן שירותי דירוג אשראי ומחקר בישראל. בשלב הראשון תחזיק מודי'ס במניות מיעוט במידרוג ותעמוד לה האופציה להגדיל את אחזקותיה עם הזמן.

במודי'ס מציינים כי יספקו למידרוג תמיכה טכנית כוללת במתודולוגיית הדירוג ובהכשרת אנליסטים, המתבססת על אנליזת דירוגי האשראי שלה המוכרת ברחבי העולם עבור חברות, ממשלות ואג"ח מובנה.
מידרוג, שקיבלה לאחרונה אישור ממשרד האוצר להתחיל בפעילות בישראל, תספק שירותי דירוג אשראי למנפיקים והנפקות המתייחסים לסיכון האשראי היחסי בתוך ישראל, ותהווה תחרות לחברת הדירוג המקומית מעלות.



במודי'ס מציינים כי החברה הבינלאומית תמשיך לספק שירותי דירוג בינלאומיים, כלומר דירוג האשראי של מדינת ישראל יתבצע על ידי הסוכנות הבינלאומית.



יזמי מידרוג המהווים את גרעין בעלי המניות הינם: יוסף זינגר, יחיאל אבן וד"ר עלי קרייזברג, בעלי חברת זינגר את אבן בע"מ, ואיש העסקים רון וייסברג. קבוצת השותפים האסטרטגים אשר הצטרפו למייסדי החברה מונה את תאגיד קרנות הפנסיה מבטחים, אגוד השקעות וייזום - חברה בת בבעלות מלאה של בנק אגוד, פריימן א. אחזקות בע"מ, דש ניירות ערך והשקעה בע"מ מקבוצת ברגר הולדינגס בע"מ ואיש העסקים יואב חרל"פ.

מידרוג תספק שירותי דירוג אשראי ומחקר מתמחים לכל סוגי האג"ח ולמגוון לקוחות, בהם חברות, בנקים, רשויות מקומיות, חברות בתחומי נדל"ן, תעשייה, שירותים, חברות החזקה והשקעה, פרויקטים ועוד. המנכ"ל המיועד של החברה הוא גיל גזית, בעל ניסיון בדירוגי אשראי ובניהול עסקי. לחברה ימונה בקרוב יו"ר פעיל, אדם בעל ניסיון נרחב והבנה בתחום שוק ההון. החברה תחל לספק שירותי דירוג אשראי בתוך מספר חודשים, לאחר סיום התארגנותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully