וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעילויות השיווק והמכירות בבזק זהב אוחדו לאגף אחד; איתן לב טוב מונה למנהל האגף

עינב בן יהודה

17.8.2003 / 10:05

החברה הודיעה בנוסף על איחוד אגפי הכספים והכלכלה וההשקעות לאגף אחד שינוהל על ידי אילן דולב



בזק זהב החליטה לאחד את פעילויות השיווק והמכירות לאגף אחד, לאחר שהיו מפוצלות בין מספר יחידות ארגוניות שונות. איתן לב טוב מונה למנהל אגף שיווק ומכירות המאוחד. לב טוב, 37, שימש בתפקידו האחרון כמנהל לקוחות אסטרטגיים בחברה, לפני כן שימש כמנהל מכירות אטיוניטי ישראל. ללב טוב תואר שני בפיסיקה מאוניברסיטת תל אביב.



עוד הודיעה החברה על איחוד אגפי הכספים והכלכלה וההשקעות. האגף החדש ינוהל על ידי אילן דולב. דולב, 38, מילא את תפקיד מנהל אגף הכספים ב-4 השנים האחרונות. את אגף הכלכלה והשקעות ניהל עד לאחרונה רון שלו, שעזב את החברה. לדולב תואר ראשון בכלכלה.



כמו כן הודיעה החברה על מינויו של יוסי צרפתי למנהל אגף שירות לקוחות. צרפתי, 35, שימש בתפקידו הקודם כמנהל תמיכה טכנית בחברה, והוא הנדסאי תעשייה וניהול.



אודי ויזנר, מנכ"ל בזק זהב, מסר כי המינויים התבצעו במסגרת שינוי המבנה הארגוני בחברה. "השינוי הארגוני הוא חלק ממהלך נרחב למיקוד פעילותה של בזק זהב, התאמות הוצאות להכנסות וחידוש הצמיחה", הוסיף ויזנר.



בזק זהב, שבשליטת בזק (54%) ומלם מערכות (46%), פעילה בתחום הקישוריות הבין עסקית מ-1992, והקימה ב-2001 את שירותי THE RING - שירותי רכש ומכר אלקטרוניים לעסקים ישראליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully