וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש התיר לכונס שף הים להפעילו במימון בנקאי של 500 אלף שקל

אמיר הלמר

17.8.2003 / 11:35

הכונס טוען כי הדבר יקל על מכירת המפעל כ"עסק חי"; ההפעלה תיעשה באופן מצומצם כדי לעמוד בהסכמים קיימים, בין השאר עם משרד הביטחון



בית המשפט נעתר לבקשת עו"ד רענן קליר, כונס הנכסים של מפעל שף הים, להפעילו באופן מצומצם. ההפעלה תיעשה בהסתמך על אשראי בסך 500 אלף שקל שיעמידו לטובת העניין הנושים המובטחים.



קליר הגיש בסוף השבוע האחרון דו"ח ראשון על פעילותו, ובמסגרתו ביקש מביהמ"ש לאשר לו להפעיל את החברה. בדו"ח טען קליר כי על מנת למקסם את נכסי החברה, יש למכור את פעילות החברה למשקיע פוטנציאלי ולעשות זאת כ"עסק חי", כאשר המפעל פועל.



קליר ציין בבקשה כי משרד הביטחון, שהוא הלקוח העיקרי של החברה (מלבד החברת האם פוד קלאב, המצויה אף היא בכינוס נכסים), הסכים להמתין עד היום בטרם יפנה לספקים אחרים לצורך אספקת מוצרי מזון עפ"י מכרזים בהם זכתה החברה.



קליר מציין בדו"ח כי עפ"י תוכנית שגיבש יופעל המפעל באופן מצומצם עד מציאת משקיע, וזאת כדי לעמוד בביצוע ההזמנות הקיימות למפעל מאת לקוחות מלבד החברה האם פוד קלאב. קליר מציין כי ההפעלה אינה צפויה להניב רווח לחברה אלא לשמור על פעילותה, וזאת לתקופה של כשלושה שבועות.



לפי התוכנית, ההוצאות הדרושות להפעלה בשלושת השבועות הראשונים עומדות על 1.7 מיליון שקל ואילו התקבולים הצפויים להתקבל בתקופה זו יעמדו על 1.85 מיליון שקל.



קליר מציין כי המימון בסך 500 אלף שקל נדרש כדי להוציא את התוכנית אל הפועל, שכן יש לרכוש תחילה את חומרי הגלם לייצור וכן לשלם לעובדים.



בעניין רוכש פוטנציאלי, ציין קליר כי קיימת הצעה כתובה לרכישת נכסי החברה תמורת 11.6 מיליון שקל, וזו הועברה כבר לביהמ"ש. המדובר בחברת זוגלובק, שהצעתה טורפדה לעת עתה על ידי החברה האם פוד קלאב. קליר מציין עוד כי פירסם לאחרונה בעיתונות הצעה למשקיעים פוטנציאליים להגיש הצעתם לרכישת החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully