וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אלפי צופים השתתפו במשחק האינטרקטיבי של "מי רוצה להיות מיליונר?"

כתב וואלה! עסקים

17.8.2003 / 14:15

ביום שלישי עלה לראשונה השעשועון בערוץ 2 עם היישום האינטרקטיבי באמצעותו יכלו הצופים בבית להשתתף בשעשועון לצבור נקודות ולזכות בפרסים

הצלחה לגירסה האינטרקטיבית לשעשועון "מי רוצה להיות מיליונר?". חברת EMTV מסרה היום כי עשרות אלפי צופים שיחקו באפליקציה האינטרקטיבית של השעשועון. הגירסה האינטרקטיבית לשעשועון עלתה בשיתוף פעולה בין חברת EMTV, חברת "מארס" וערוץ 2.

ביום שלישי עלה לראשונה השעשועון בערוץ 2 עם היישום האינטרקטיבי באמצעותו יכלו הצופים בבית להשתתף בשעשועון לצבור נקודות ולזכות בפרסים. במהלך התוכנית הוצגו לצופים בבית מספר שאלות ודרכם יכלו הצופים לצבור נקודות. הניקוד שקיבל הצופה חושב לפי תשובה נכונה וזמן תגובה. בסיום השעשועון קיבל כל צופה קוד סודי ומספר טלפון שדרכו השתתפו בהגרלה.

ממרכז השידורים האינטראקטיבי של חברת EMTV שהוקם בנווה אילן משודרות גם הפרסומות האינטראקטיביות כמו קמפיינים של שרותי בריאות כללית והבנק הישיר הראשון.

חברת EMTV הינה בבעלות קבוצת יונה, MASTER PLAN , ומנהלי החברה גיל דוידוביץ ושמעון כהן. לחברה הסכמים לשיתוף פעולה אסטרטגי עם DATA PRO DIRECT (מקבוצת BBDO) ו- NDS שהינה מהמובילות בעולם בתחום הטלוויזיה האינטרקטיבית..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully