וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מיכל ינאי: סכום העיקול הזמני על נכסי כוכבת הילדים ירד מ-2.6 מיליון שקל ל-50 אלף שקל

רוני קורן-דינר

17.8.2003 / 18:42

השופטת קבעה כי היא מוצאת לנכון לבטל את רוב סכום העיקול מאחר שהסכום היה מוגזם, הוצג באופן בלתי ראוי, ולא נמצאו הוכחות ממשיות להברחת נכסיה של ינאי מהארץ



רשמת ביהמ"ש המחוזי בת"א, השופטת יהודית שיצר, החליטה היום כי סכום העיקול הזמני שהוטל על המגישה והשחקנית מיכל ינאי יירד מ-2.6 מיליון שקל ל-50 אלף שקל בלבד. השופטת קבעה כי אין הוכחות ממשיות לניסיון להברחת נכסיה של ינאי מן הארץ וכן ציינה כי הבקשה לסכום העיקול המלא הוגשה שלא בתום לב והסכום כשלעצמו היה מופרך.



ינאי נתבעה על ידי חברת באזז טלוויזיה, אשר חתמה עמה על הסכם להפקת סדרה פרובוקטיווית בת 13 פרקים על חייה. לפי החוזה, הסדרה היתה אמורה להיות מבוססת על יומני וידאו שצילמה ינאי בהשתתפותה ובהשתתפות חבריה וכן על קטעים מבוימים במיוחד לצורך הסדרה. לטענת חברת באזז, באמצעות עו"ד יוסי כהן, ינאי הפרה את ההסכם באמצעות סחבת ודרישות הפקה מופרזות וכתוצאה מכך לא ניתן היה להוציא את הפרויקט אל הפועל.



השופטת שיצר קבעה כי היא מוצאת לנכון לבטל את רוב סכום העיקול מאחר שהסכום מוגזם והוצג באופן בלתי ראוי. בהחלטתה מצוין שחברת YES שחתמה על הסכם לרכישת הסדרה התחייבה לכסות את כל ההוצאות וכן את רווחיהם של כל המעורבים. "לכן בכל מקרה, המבקשת (חברת באזז - ר.ק) אינה זכאית לסכום זה במלואו, שכן לא הוציאה את כל ההוצאות ואילו רווחיה הצפויים לא היו כה גבוהים", כותבת השופטת שיצר.



למרות זאת, קיבלה ינאי מקדמה בסך 50,750 שקל, שאותה לא החזירה עד כה למרות כישלון ההסכם. ינאי, המיוצגת ע"י עוה"ד ד"ר יוסי שגב ושמוליק קסוטו, טענה להגנתה כי לא קיבלה בחזרה את הקלטות שצילמה, וממילא לא התבקשה להחזיר את הסכום עד כה. סכום המקדמה, לפיכך, הפך לסכום העיקול הזמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully