וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי תעש דורשים יותר מ-51% מעשות אשקלון המופרטת ובונוס

חיים ביאור

18.8.2003 / 9:53

עוד נכתב בפניית הוועד כי העובדים דורשים, במסגרת המכירה, לקבל מענק מוניטין ולשתף אותם בתגמול שיתקבל ממכירת המפעל



בסיום המכירה של אחזקות המדינה ותעש בחברת עשות אשקלון יישארו בידי העובדים 51% או יותר ממניות החברה - כך דורש ארגון עובדי התעשייה הצבאית (תעש). יו"ר הארגון, יצחק יהודה, אמר אתמול כי מילוי דרישה זו הוא תנאי להסכמת העובדים להשלמת תהליך ההפרטה של עשות אשקלון.



"ארגון העובדים התבשר בחרדה על החלטת ועדת השרים לענייני הפרטה למכור את אחזקות המדינה ותעש בעשות אשקלון בדרך של מכירה פרטית", נאמר במכתב ששלח אתמול יהודה ליו"ר הדירקטוריון של עשות אשקלון, רונן וולפמן.



יהודה הוסיף: "ארגון עובדי תעש מתריע, על פי ייעוץ משפטי שקיבל מעו"ד בני כהן, כי לעובדי החברה מוקנות זכויות יסוד בכל מצב הפרטה אפשרי - בהן חובת היוועצות וניהול מו"מ מצד ההנהלה עם ארגון העובדים לקראת שינוי הבעלות על עשות אשקלון, כדי למנוע פגיעה בזכויות העובדים המעוגנות בהסכמים הקיבוציים; שיתוף עובדי עשות בהליך המכירה; קבלת גילוי נאות של כל פרטי העסקה".



עוד נכתב בפניית הוועד כי העובדים דורשים, במסגרת המכירה, לקבל מענק מוניטין (מדובר בעשרות אלפי שקלים לעובד - ח"ב) ולשתף אותם בתגמול שיתקבל ממכירת המפעל.



בתגובה אמרה דוברת תעש: "יו"ר החברה מביע פליאה על המכתב ששלח ארגון העובדים. בחודשים האחרונים התקיימו התייעצויות בין הצדדים, ובהתאם להתקדמות תהליך ההפרטה של עשות אשקלון יימשכו הדיונים. יו"ר החברה דוחה את האמירה, שממנה עולה כאילו הוסתר מידע מהעובדים בנוגע לעסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully