וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברות הכבלים הציגו את המותג החדש תחת השם "HOT"

איילה צורף

18.8.2003 / 10:15

המנכ"ל המיועד של חברת הכבלים הממוזגת, רם בלינקוב: "נשקיע מיליוני דולרים בהחדרת המותג החדש"; המותג נבנה על ידי חברת המיתוג הבינלאומית וולף אולינס

במסיבת עיתונאים שנערכה בשעות הבוקר הציגו ראשי חברות הכבלים את המותג החדש שלהן HOT, שיתחרה במותג YES של חברת הטלוויזיה בלוויין.

את המותג החדש הציגו המנכ"ל המיועד של חברת הכבלים הממוזגת - רם בלינקוב, סמנכ"ל השיווק - עמית לוין, נאמן תבל - צבי יוכמן, מנהל הקריאטיב הראשי ושותף בשלמור-אבנון-עמיחי Y&R - גדעון עמיחי. את המותג בנתה חברת המיתוג הבינלאומית וולף אולינס.

"המותג החדש יאפשר לחברות הכבלים לפעול כגוף משותף בתחרות מול yes בפני הצרכן הסופי", אמר בלינקוב. "עד כה היתה כאן תחרות בין שם של טכנולוגיה לשם מותג. כעת יתחרו שני שמות מותג. שמו וערכיו של המותג החדש יחולו על כל פעילות חברות הכבלים - טלוויזיה, אינטרנט, שירותים אינטראקטיביים ובעתיד גם טלפוניה", אמר בלינקוב.

לדבריו, תהליך החדרת המותג החדש ייארך מספר חודשים. "בשבועות הקרובים נמשיך לעשות שימוש בלוגו הישן שלנו, המשולש שמורכב מסמליהן של שלוש חברות הכבלים, אך בהדרגה נעבור לעשות שימוש רק במותג hot. ההשקעה השיווקית בהחדרת המותג החדש תהיה מיליוני דולרים". עיקר ההשקעה תתבצע באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, משרד הפרסום שנבחר לטפל בתקציב המיתוג של חברות הכבלים. במסיבת העיתונאים הוצג תהליך השקת המותג החדש: "בשלב ראשון, היום, אנו מכריזים על המותג", אמר לוין. "בשלב הבא, שיחל כבר בימים הקרובים, נתחיל בהטמעת המותג במערכות הפנים ארגוניות שלנו, ורק בשלב השלישי, שיחול רק בעוד שבועות או חודשים בודדים, נקשר את המותג לצרכן הסופי באמצעות קמפיין פרסומי בערוצי המדיה השונים".

"הטמעת המותג היא הרבה מעבר למהלך פרסומי-שיווקי", אומר בלינקוב. "באמצעות המותג החדש ננסה לייצר תרבות ארגונית חדשה. נקצר את לוחות הזמנים בהמתנה במוקדים, נשפר משמעותית את רמת השירות", הוא אומר. לכן אימצו בחברות הכבלים את ערכי המותג "דרך חדשה", "הקשבה", "חמימות" ו"פתיחות". "אנשים יתחברו בקלות גדולה יותר למותג שמשדר חום, ולא לשם של טכנולוגיה", אמר לוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully