וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הועדה לביקורת המדינה תדון מחר בנוהל קבלת עובדים לחברת החשמל בעקבות דו"ח מבקר המדינה

עינב בן יהודה

18.8.2003 / 11:13

מהדו"ח עלה כי ב-2002 היו ל-986 מבין עובדי חברת חשמל בנים מועסקים בחברה; לפני כשבועיים דנה הוועדה בממצאי הדו"ח הנוגעים לנוהל קבל עובדים בחברת אל על



הוועדה לביקורת המדינה צפויה להתכנס מחר ולדון בנוהל קבלת עובדים לחברת החשמל, והפעילות העסקית של החברה ומעורבות ועד העובדים בה, וזאת בעקבות ממצאי דו"ח מבקר המדינה.



מהדו"ח עלה כי ב-2002 היו ל-986 מבין עובדי חברת חשמל בנים מועסקים בחברה, ולכמה מהם אף יותר מבן אחד המועסק בה: ל-11 עובדים היו שלושה בנים מועסקים בחברה, ל-113 עובדים - שני בנים מועסקים, ובסך הכל נמנו 1,121 בנים מועסקים.



ל-65.5% מתוך 400 חברי המזכירות הארצית של עובדי החברה היו באוקטובר 2002 קרובי משפחה מועסקים בחברה, וכך גם ל-44% ממנהלי המחלקות באגף משאבי אנוש, ל-41.7% מהגמלאים שהיו עובדים בכירים ול-37.5% מהבכירים. שיעור העובדים המועסקים בחברה שהם קרובי משפחה של עובדי החברה המועסקים בוועדי העובדים של המרחבים השונים ובקופות הגמל של החברה הגיע ל-28%.



לפני כשבועיים דנה הוועדה לביקורת המדינה בנוהל קבלת העובדים לחברת אל על. בדיון ציין מנכ"ל אל על, עמוס שפירא, ויו"ר הדירקטוריון, מיכאל לוי כי החברה החלה ביישום ממצאי הדו"ח. על תיקון הליקויים הופקדה ועדה בראשות שפירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully