וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות ויזקום צמחו ברבעון השני בכ-11.7% ל-1.8 מיליון דולר; ההפסד הוכפל ל-339 אלף דולר

אילן מוסנאים

18.8.2003 / 12:22

הכנסות יצרנית העט הסורק האלקטרוני במחצית צמחו בכ-17% ל-3.5 מיליון דולר וההפסד הסתכם בכ-672 אלף דולר; החברה מסבירה את ההרעה ברווחיות בהוצאות בגין השקת מוצרים חדשים



חברת ויזקום, המפתחת את העט הסורק האלקטרוני - קוויקשיונרי, ממשיכה להציג הפסדים בשורה התחתונה למרות צמיחה בשורת המכירות שלה. החברה מדווחת הבוקר על גידול של כ-11.7% במכירות לרמה של כ-1.8 מיליון דולר. עם זאת, בשורה התחתונה מדווחת החברה על הפסד של כ-339 אלף דולר, הגבוה בכ-115% מההפסד שהציגה ברבעון המקביל.



הגידול בהכנסות החברה, שנסחרת בבורסה של פרנקפורט, עוזר לחברה לשמור על יציבות בשורת הרווח הגולמי ברמה של 722 אלף דולר. עם זאת, כבר בשורת הרווח התפעולי היא מדווחת על הפסד של כ-360 אלף דולר וזאת בהשוואה להפסד תפעולי של 51 אלף דולר ברבעון המקביל. החברה מסבירה כי ההרעה ברווחיות שלה מושפעת בעיקר מהוצאות פיתוח ושיווק הכרוכות בהשקת מוצרים חדשים לשוקי הליבה של החברה.



בסיכום המחצית שפתחה את 2003 מדווחת החברה על גידול של כ-17% בהכנסות לרמה של כ-3.5 מיליון דולר. החברה מדווחת בתקופה על הפסד של 672 אלף דולר, גבוה בכ-27% מההפסד בששת החודשים שפתחו את 2002.



עמית בן צבי, מנכ"ל ויזקום, מעודד מהשיפור המתמיד במכירות החברה במחצית הראשונה של שנת 2003. לדבריו, "שיפור זה חל תודות לפיתוח מוצרים חדשים ושיפור מוצרים קיימים לפי דרישת שוקי היעד של ויזקום. אנו צופים כי השקת מוצרים חדשים נוספים במהלך החודשים הקרובים תסייע לנו בחיזוק מגמה זו".



רז יצחקי, סמנכ"ל הכספים של החברה: "אנו מאמינים כי התוכנית העסקית שמובילה הנהלת ויזקום, הכוללת פעילות שיווקית בינלאומית ממוקדת בשווקי היעד, לצד הקטנת עלויות הנהלה וכלליות, תאפשר המשך יציבות עסקית והגעה לרווחיות לקראת סוף השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully