וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פובליסיס-אריאלי פורש ממכרז על תקציב שומרי משקל בהיקף מיליון דולר

איילה צורף

18.8.2003 / 15:11

ככל הנראה הסיבה לפרישה נעוצה בכך שהלקוח, שומרי משקל, בחר לנהל מכרז בין משרדים גדולים וקטנים כאחד; נותרו במכרז: גליקמן-נטלר-סמסונוב, פלד-מזרחי, רגב-קויצקי ונפתלי-אברהם

משרד הפרסום פובליסיס-אריאלי פורש ממכרז על תקציב שומרי משקל בהיקף מיליון דולר - כך נודע ל-TheMarker. ככל הנראה הסיבה לפרישתו של המשרד נעוצה בכך שהלקוח, שומרי משקל, בחר לנהל מכרז בין משרדים גדולים וקטנים כאחד.

עמוס טל-שיר מנכ"ל המשרד, בתגובה לשאלה מדוע החליט לפרוש: "התנאים, כפי שהתפרסמו בעיתונות והובהרו לי על ידי הלקוח, אינם מתאימים לאופן שבו פובליסי-אריאלי רואה עצמו כמשרד פרסום".

כעת נותרו 4 משרדים המתמודדים על תקציב הפרסום של הרשת: גליקמן-נטלר-סמסונוב, פלד-מזרחי, רגב-קויצקי ונפתלי-אברהם. ב-4.5 השנים האחרונות טופל התקציב, שגדל משמעותית משנה לשנה, בידי משרד הפרסום גלזר-בר.

על השאלה מדוע הוא עורך מכרז בין משרדים בגדלים שונים בתכלית, ולא מתמקד בקבוצת גודל אחת, של משרדים קטנים, בינוניים או גדולים אומר משה רומם, יו"ר שומרי משקל ישראל: "עבדתי בשנים האחרונות עם משרדים גדולים כמו באומן-בר-ריבנאי, וקטנים יותר כמו מורדי-ציסמריו. אני לא מרגשי שקיבלתי מחוייבות שונה או שירות ברמה שונה מהסוגים השונים של המשרדים".

עד כה פירסמה שומרי משקל בעיתונות בלבד, ומעט מאד בשילוט חוצות. "בין השאר ביקשתי לראות פריסות מדיה חדשות. אני לא פוסל את האפשרות לחזור ולפרסם גם בטלוויזיה", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully