וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר ושות': אגיס תספק חדשות טובות במחצית השנייה של השנה

אילן מוסנאים

18.8.2003 / 15:28

בבית ההשקעות מעלים המלצתם ל"קנייה" ואת מחיר היעד למניה ל-110 שקל - גבוה בכ-30% מהמחיר בשוק; תקבל במחצית השנייה של 2003 ארבעה אישורי FDA עם מכירות בהיקף של כ-150 מיליון דולר

המגמה החיובית באגיס נמשכה גם ברבעון השני, אך דו"חותיה היו מתחת לתחזיות השוק ולתחזיות שלנו - כך כותב האנליסט אורי הרשקוביץ מלידר ושות' בסקירה שפירסם למניה בעקבות הדו"חות הכספיים. הדו"ח הנמוך, כותב הרשקוביץ, נבע מהשפעות מט"ח חריגות, סביבה קשה בפעילות המקומית ועיתוי של מוצרים.

עם זאת, אומר הרשקוביץ, אגיס היא לא סיפור של פעילות מקומית, או של השפעות מט"ח, ולא תושפע לנצח מעיתוי מוצרים. בלידר ושות' צופים כי החברה תספק למשקיעים בשורות חיוביות בתקופה הקרובה ותציג תוצאות חזקות מאוד במחצית השנייה של 2003 ואיך.

האנליסט סבור כי החברה תציג בסיכום 2003 צמיחה של כ-14% במכירות לרמה של כ-1.6 מיליארד שקל, ורווח נקי של כ-134.9 מיליון שקל, הגבוה בכ-115% מהרווח ב-2002. לאור זאת, הרשקוביץ מעלה את ההמלצה למניה ל"קנייה" עם מחיר יעד של 110 שקל - גבוה בכ-31% ממחיר המניה בבורסה.

מכירות מגזר התרופות של אגיס צמחו ברבעון בכ-36% ל-30 מיליון דולר. הרשקוביץ מציין כי מדובר בצמיחה נמוכה יחסית, לעומת גידול של 60% שאגיס הציגה ברבעון הראשון. לדבריו, החברה ציינה כי אישורים למוצרים שהיו אמורים להתקבל במחצית הפותחת של 2003, נדחו למחצית השנייה.

הרשקוביץ מעריך כעת, כי אגיס תקבל במחצית השנייה של 2003 ארבעה אישורים מה-FDA עם היקף מכירות מקור של כ-150 מיליון דולר. החברה צפויה להיות ראשונה באחד מאותם המוצרים, מה שיניב לה שיעורי מכירות ורווחיות חריגים במוצר זה.

בנוסף, החברה צפויה ליהנות ברבעון האחרון של השנה ממכירות של יותר מ-10 מיליון יורו, במוצר החדש עליו דיווחה במסגרת דו"ח הדירקטוריון של הרבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully