וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפרק הזמני של ראש אינדיאני: עובדים של הרשת טוענים כי הבעלים לקח שיקים מקופות החנויות לפני הקריסה

אסף ברגרפרוינד

18.8.2003 / 19:03

עו"ד אברהם קורן דיווח לבית המשפט כי משיחות שערך עם עובדי הרשת עולה כי נסים מזרחי הוציא סחורות ממחסני הרשת



המפרק הזמני של חברת ראש אינדיאני, עו"ד אברהם קורן, טוען כי מבדיקות שערך עם עובדי החברה עולה כי במצבת העובדים של החברה מצויים שמות של אנשים אשר במשך שנים קיבלו משכורות ולא עבדו בחברה.



טענותיו של המפרק הוצגו היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת דו"ח שהגיש לגבי פעילותו. בדו"ח מדגיש עו"ד קורן כי בכוונתו להעמיק ולחקור את האירועים שהתרחשו בחברה לפני שמונה לה מפרק זמני.



בדו"ח נטען כי משיחות שערך עו"ד קורן עם עובדי החברה עולה כי הבעלים של החברה, נסים מזרחי, הוציא רכוש של החברה וסחורות ממחסניה לפני קריסתה. מזרחי טען בתגובה כי מדובר בבריונים שלהם החברה היתה חייבת כסף, ותלונה בעניין הוגשה למשטרה.



עוד נטען בדו"ח כי לטענת עובדי החברה, מזרחי לקח שיקים רבים מתוך הקופות שהיו בחנויות שונות של הרשת בשבועות האחרונים לפעילותה. מזרחי, נטען, דוחה את ההאשמות הללו. בנוסף נטען על ידי הגזברית של החברה, כי 50 אלף שקל בתווי קנייה נלקחו על ידי מזרחי בסמוך לתאריך הגשת בקשת הפירוק. מזרחי מכחיש גם את הטענות הללו.



עו"ד קורן טוען כי בבדיקה ראשונית בהנהלת החשבונות של החברה נמצא כי במהלך השנים האחרונות, בהיעדר פיקוח, הוצאו סחורות מהחברה שנמכרו על ידי בתו של מזרחי, קרן, במכירות פרטיות, וכי תמורתן לא הועברה לחברה. מזרחי השיב כי התמורה מכל המכירות הללו הועברה לגזברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully