וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגרמן לביהמ"ש: בקשת ברידג' להכריז עלי כפושט רגל - הפעלת לחץ בלתי הוגן על מנת שאשלם חוב שאינו שלי

אסף ברגרפרוינד

18.8.2003 / 19:10

בריד'ג הגישה הבקשה לפני כשבועיים וטענה כי יגרמן חייב לחברה סך של 1.2 מיליון שקל בגין ייעוץ שניתן לקבוצת פלד-גבעוני, שיגרמן שימש כיועצה הפיננסי



טל יגרמן טוען בבקשה שהגיש בשבוע שעבר לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כי הבקשה להכריז עליו כפושט רגל - שהוגשה נגדו על ידי חברת ברידג' השקעות, הוגשה במטרה להפעיל עליו לחץ בלתי הוגן על מנת שישלם חוב שאינו שלו.



המדובר בבקשה שהוגשה על ידי בריד'ג בית ההשקעות מקבוצת שרם פודים קלנר לפני כשבועיים ובה נטען כי יגרמן חייב לחברה העוסקת בייעוץ והשקעות סך של 1.2 מיליון שקל בגין ייעוץ שניתן לקבוצת פלד-גבעוני שיגרמן שימש כיועץ הפיננסי שלה.



בבקשה להכרזה כפושט רגל נטען כי יגרמן התחייב לשלם לה כ-1.5 מיליון שקל אבל ההמחאות שהעביר לא כובדו, ובעקבות פניות לפירעון החוב הסכים יגרמן לשלם סכום של 475 אלף שקל בלבד, והודיע לה כי אין בכוונתו לשלם יותר.



בתגובה העבירה החברה את הצ'קים שנתן לה יגרמן ללשכת ההוצאה לפועל בתל אביב. המדובר בהמחאות של חברת ק.ד.י עדן מסחר והשקעות שבבעלותו של יגרמן. התנגדות לפרעון ההמחאות נדחתה על ידי בית המשפט ולכן פתחה החברה בהליכים לגביית החוב.



בתגובתו יגרמן טוען כי יש למחוק את הבקשה להכריז עליו כפושט רגל. לטענתו הנזק שנגרם לו כתוצאה מפרסום הבקשה בכלי התקשורת הינו בלתי הפיך וכי הוא מוצג כיום בעיני הציבור כחייב שאין ביכולתו לפרוע את חובותיו, טענה שאין לה כל בסיס.



יגרמו טוען כי הבקשה הוגשה על ידי בריד'ג בגין החלטה שהתקבלה על ידי רשמת של בית המשפט השלום בתל אביב בהליך שהתקיים נגד חברת ק.ד.י עדן מסחר והשקעות לביצוע השיקים ולא נגדו אישית. לטענתו, קביעתה של הרשמת כי אין כל הבדל בינו לבין החברה הנה חסרת כל ביסוס. לטענתו, לרשמת לא היתה סמכות להרים את מסך ההתאגדות של החברה ולחייב אותו אישית מבלי שנקבעו ממצאים עובדתיים ומבלי שלקח חלק בהליך המשפטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully