וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקף ההצעה שהגיש חזי ניסן להפעלת מוצרי נייר עמיר, יצרנית טפנוקים, יפוג הערב

סיון קלינגבייל

18.8.2003 / 20:13

ניסן: "אני הלכתי לבנקים, הסברתי להם שאני יכול להשביח את הפרה החולה שנקראת מוצרי נייר ולגרום לה לתת חלב; הבנקים השתכנעו ועכשיו גם הם רוצים לחלוב אותה"



חזי ניסן, הבעלים של ניסן תעשיות, אמר שתוקף ההצעה שהגיש להפעלת מוצרי נייר עמיר, יצרנית טפנוקים, יפוג הערב. ניסן הוסיף כי במידה שביום או היומיים הקרובים יאשרו את הצעתו הוא ישקול להפעיל את המפעל אך לדבריו לחברה אין כל כוונה להכנס להתמחרות על המפעל. לדבריו ?אני הלכתי לבנקים, הסברתי להם שאני יכול להשביח את הפרה החולה שנקראת מוצרי נייר ולגרום לה לתת חלב. הבנקים השתכנעו ועכשיו גם הם רוצים לחלוב אותה".



נאמן עמיר מוצרי נייר, עו"ד אורן גוטסמן, הגיש לבנק הפועלים, הנושה המרכזי של המפעל את הצעת ניסן תעשיות כבר לפני מספר ימים אך בבנק הפועלים בינתיים לא אישרו את ההצעה אשר כוללת הפעלת המפעל ללא דיחוי, בדיקת שוויו ורק אחר כך הצעת מחיר לרכשתו.



גורמים המקורבים לנאמן אמרו היום כי להוציא ניסן תעשיות לא הוגשה לנאמן אף הצעה קונקרטית. לדבריהם "הצעות אשר מוגשות לתקשורת אינן הצעות שאנחנו יכולים לעשות איתן משהו".



גם קלייר כימיקאלים, המשקיע מדרום הארץ שהתעניין ברכישת מפעל מוצרי נייר עמיר, יצרן המותג טפנוקים, עדיין לא הגיש הצעת רכישה לנאמן המפעל, עו"ד אורן גוטסמן. מנכ"ל קלייר כימאקלים אמר "עדיין לא הוגשה הצעה קונקרטית, ביקרנו במפעל ואנחנו עדיין בוחנים את כדאיות הרכישה. המטרה שלנו להגיש הצעה שהבנקים יאשרו והיא תהיה כדאית לחברה. אנחנו עדיין לא בטוחים שנגיש בסופו של דבר נגיש הצעה. נקבל החלטה בנושא עד סוף השבוע".



קלייר כימיקאלים עוסקת בשיווק וייצור מוצרי נייר ודטרגנטים. לחברה מפעל למוצרי נייר בשם אופק קלייר הנמצא באופקים ומפעל בשם ספידי, שנמצא בפתח תקווה המייצר דטרגנטים. החברה מעסיקה 150 עובדים. תחום הפעילות העיקרי של החברה הוא דטרגנטים ושיווק מוצרי נייר ונילון לתחום המוסדי. החברה משווקת מוצרים לבתי חולים, בתי מלון, מפעלי תעשייה וקיבוצים.



החובות של מוצרי נייר עמיר וקיבוץ עמיר הם בגובה 270 מיליון שקל. חובות המפעל מסתכמים ב-110 מיליון שקל וחובות הקיבוץ בכ-160 מיליון שקל. הנושה העיקרי של המפעל והקיבוץ הוא בנק הפועלים. חובות הקיבוץ והמפעל לבנקים מסתכמים בכ-65 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully