וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איום קריסה שב לרחף מעל פיליפ מוריס: ביהמ"ש השיב על קנה את ההוראה להפקיד ערבות של 12 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

18.8.2003 / 20:38

השופט ביירון קבע כי במידה שאלטריה לא תפקיד את הערבות תידרש לשלם מיד פיצויים של 10 מיליארד דולר; העניק שהות של 60 יום לערעור



שופט ביהמ"ש של מחוז מדיסון הורה לאלטריה (סימול MO), החברה האם של פיליפ מוריס, להפקיד ערבות של 12 מיליארד דולר או שתידרש לשלם מיד פיצויים של 10.1 מיליארד דולר שנקבעו נגדה במשפט קודם בשל הטעיית מעשנים בפרסום סיגריות "דלות" ניקוטין.



השופט ניקולס ביירון עיכב עם זאת את ביצוע ההוראה למשך 60 יום, דבר שיעניק שהות לבית המשפט העליון של מדינת אילינוי לדון בערעור על ההחלטה שהגישה יצרנית הסיגריות הגדולה בארה"ב.



ביירון, אשר באפריל איפשר לחברה להפקיד שטר אורך טווח בסך 6 מיליארד דולר בחשבון נאמנות ולהעביר כ-800 מיליון דולר לחשבון, במקום הערבות בסך 12 מיליארד דולר שהורה לחברה להפקיד חודש קודם לכן, אמר כי החליט עכשיו להשיב את ההוראה על תלה בעקבות פסיקת בית דין לערעורים מחודש שעבר לפיה חרג מסמכותו כאשר החליט על הקטנת סכום הערבות.



בחודש אפריל כאשר החליט ביירון לראשונה כי על החברה להפקיד ערבות בסך 12 מיליארד דולר, הודיעה החברה כי הוראה זו תחייב אותה לפנות לבית משפט בבקשה להגנה מפני נושיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully