וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS ממתין לחדשות תקציב הביטחון: מותיר המלצת "קנייה" לאלביט מערכות עד שיתברר האם קוצצו פרויקטים גדולים

שירלי יום-טוב

18.8.2003 / 21:21

מחיר היעד עומד על 23 דולר - כ-28% מעל למחירה הנוכחי של המניה; צופה שתחת התסריט הגרוע ביותר, קיצוץ תקציבי ישפיע באופן מיידי על תוצאות החברה



"אנו מודים שלולא מחירה הזול של מניית אלביט מערכות , היינו משנים את המלצתינו למניה, מציין היום האנליסט סטיבן לוי מבית ההשקעות UBS. לוי חוזר על המלצת "קנייה" בצירוף מחיר יעד של 23 דולר למניה - כ-28% מעל למחירה הנוכחי.



אלביט מערכות דיווחה בשבוע שעבר על הכנסות בגובה 219 מיליון דולר המייצגות צמיחה של כ-13% על הכנסות הרבעון המקביל, וב-UBS מציינים כי השורה העליונה של דו"חות החברה היתה החלק המרשים ביותר של התוצאות. אחת הבעיות של אלביט מערכות, מציין לוי, היא העובדה שחלק גדול של ההכנסות מתקבלות בישראל - 28% ושיעור זהה מתקבל ממכירות בארה"ב.



"הקיצוץ האחרון בתקציב הביטחון הישראלי לא השפיע על אלביט מערכות ולא נרשמו ביטולים של חוזים, אך היות שתקציב זה עומד בפני גל קיצוצים נוסף, עשויים להתרחש 2 תסריטים - אחד הוא הגרוע ביותר ואחד מתון יותר". תחת זה האחרון עשויה לדעת לוי להיות השפעה על צבר ההזמנות של החברה אך תחזיות החברה ל-6 הרבעונים הבאים עשויות להישאר עדיין זהות. תחת התסריט הגרוע ביותר צופה לוי ביטולם של פרויקטים, שיובילו להשפעה דרמטית ומיידית על התחזית לעתיד, הן בשורה העליונה והן בתחתונה.



בינתיים מותירים ב-UBS את התחזיות ל-2004 על כנן - רווח נקי של 1.51 דולר למניה, כ-63.4 מיליון דולר. תחזית הרווח הנקי ל-2003 עוברת קיצוץ קל ל-1.26 דולר למניה, כ-53 מיליון דולר, תחת תחזית קודמת לרווח נקי של 1.37 דולר למניה. הירידה נובעת משקלול השפעתן של אופציות הפנטום שניתנו לעובדים. בשל העלייה החדה במחיר המניה, נכנס סעיף זה להוצאות ההנהלה של אלביט מערכות והקטין ברבעון השני את הרווח הנקי ל-9.2 מיליון דולר לעומת 13.3 מיליון דולר בנטרול השפעתן.



"נמתין לחדשות בקשר לתקציב הביטחון של 2004 והיקף הקיצוץ בו. אם קוצצו תוכניות בטחוניות עיקריות, נבחן את המלצתנו מחדש". מציין לוי. מניית אלביט מערכות עולה ב-2.2% למחיר של 18.1 דולר המשקף לה שווי שוק של כ-700 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully