וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעילת האתרים חבר'ה וחמולה מנהלת מו"מ לשיתוף פעולה עם לייקוס אירופה

גלית ימיני

19.8.2003 / 8:43

שתי החברות בודקות אפשרות להקים פלטפורמה לקהילות מבוססות קרובי משפחה כדוגמת חמולה; אחד ממייסדי מחשבה: "לייקוס תאפשר לנו לפתוח אתר לכל מדינה אירופית בנפרד, ובשפה נפרדת"



חברת לייקוס (Lycos) אירופה מנהלת משא ומתן עם קבוצת מחשבה הישראלית, מפעילת האתרים חבר'ה וחמולה. שתי החברות בודקות אפשרות להקים פלטפורמה לקהילות מבוססות קרובי משפחה כדוגמת חמולה.



לפורטל האינטרנט לייקוס אירופה יש כבר קהילות לצורך קישור בין חברי כיתה בשם Classmates, ואילו מחשבה כבר משתפת פעולה עם חברה אירופית, מוהיקנר האוסטרית. השתיים הקימו יחד אתר בשפה הגרמנית הזהה במודל שלו לאתר חבר'ה הישראלי.



לכן, כאשר פתחה קבוצת מחשבה לפני כשלושה חודשים את אתר חמולה, המיועד לשימוש קהילות משפחתיות, היא פיתחה את האתר על פלטפורמה רב לשונית, המאפשרת לבצע הגירה מהירה של האתר למדינות אחרות, ולהתאמתו לשפה המקומית.



תשתית האתר כוללת קשר בין בני משפחה, הפצת אלבומי תמונות עם אופציה להדפסת תמונות, עצי משפחה ועוד. כמו כן, האתר מאפשר שיתוף של קבצים, מידע, MP3 ויומן אירועים משפחתי. בגרסה המקומית ניתן לבנות עץ משפחה אישי ומורחב, לצבור מידע על המשפחה ותולדותיה וכן להנציח את בני המשפחה שנפטרו.



לייקוס אירופה הוקמה ב-97' בשיתוף פעולה בין תאגיד לייקוס העולמי לבין קבוצת ברטלסמן האירופית. ב-2000 היא עברה לבעלות מלאה של ברטלסמן.



שלמה אונגר, מנכ"ל משותף ואחד ממייסדי קבוצת מחשבה, אמר: "אחת ממנהלות הפיתוח העסקי בלייקוס אירופה היא ישראלית לשעבר בשם ענת עינב, שמכירה את הפעילות שלנו בישראל ובאוסטריה. בלייקוס אירופה בוחנים כעת את המוצר שלנו. כעת הדיונים הם על מודל שיתוף הפעולה שכנראה יתבסס על חלוקת רווחים. אנחנו מעדיפים ללכת עם לייקוס כי היא תתן לנו אפשרות לפתוח אתר לכל מדינה אירופית בנפרד, ובשפה נפרדת, והיא שותף עסקי חזק. אבל אם המשא ומתן לא ייצא לפועל, נלך עם חברות אירופיות אחרות. אנחנו גם רוצים לייצא את המודל למזרח הרחוק ולארה"ב".



לחברת מחשבה הנמצאת בבעלות פרטית יש 80 עובדים. היא הוקמה לפני כארבע שנים, ועוסקת בנוסף לחבר'ה וחמולה גם בפרויקטי תוכנה שונים, כולל פרויקטים של מיקור חוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully