וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקי אבני ואילנה ברקוביץ' יובילו את קמפיין החורף של גולף

כתב וואלה! עסקים

19.8.2003 / 13:26

היקף הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב" נאמד בכ-3.5 מיליון שקל


אקי אבני ואילנה ברקוביץ' ניבחרו להוביל את קמפיין החורף של חברת האופנה "גולף", ולצידם יככבו השחקנית איה קורן-שטיינוביץ' הממשיכה מעונה קודמת והשחקן אלירן כספי המככב בסדרת הטלוויזיה החדשה בערוץ 2 - "אהבה מעבר לפינה".

הקמפיין יעלה לאוויר בתחילת חודש אוקטובר ושוב בנובמבר, ויכלול סרטון פרסום שישודר בערוץ 2 ובערוץ 10 ושלטי חוצות בפריסה ארצית. היקף הקמפיין של "גולף" לחורף הקרוב נאמד בכ- 3.5 מיליון שקל והוא יערך על ידי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב".

הקמפיין, תחת הסיסמא "גולף לאופי שלך" ממשיך את הקו הפרסומי של הקמפיין מעונת הקיץ, על ידי חיבור כוכבי הקמפיין לעולם התוכן והערכים של המותג: אופנתיות, סגנון חיים איכות ותחכום.

לדברי דודי ברסלר, מנכ"ל קבוצת "גולף": "הרשת הפונה לקהל יעד מגוון בגילאי 25 - 35, ביצעה סקרים מקיפים בקרב קבוצות מיקוד המשקפות את קהלי היעד ובחרה להובלת הקמפיין בכוכבים אטרקטיביים וצעירים הנתפסים כמובילים בתחומם, כך שנוצר "דיאלוג" ואינטראקציה בהם הדמויות מקרינות מאישיותן על המותג והמותג מקרין עליהן".

קבוצת גולף, בבעלות "כלל תעשיות", מונה כ- 160 חנויות, בפריסה ארצית. רשתות החברה כוללות את רשתות: "גולף אנד קו", "גולף", "סטריט", "פולגת", "אינטימה", "ספרינט", מותג הילדים "גולף קידס", וכלי הבית "סולט אנד פפר". מחזור המכירות השנתי המדווח של הרשת עומד על כ- 600 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully