וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MCS תמכור מערכות טיפול נגד היווצרות קרישי דם ל-Hill-Rom האמריקאית שיופצו ל-4,500 מרכזים רפואיים בארה"ב

ערן גבאי

19.8.2003 / 15:00

MCS חתם על הסכם הפצה עם Hill-Rom, שתשיק את מוצר החברה בשוק האמריקאי במהלך הרבעון הרביעי השנה; פוטנציאל שוק היעד הראשוני בארה"ב בתחום נאמד ב-250 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית MCS - Medical Compression Systems חתמה על על הסכם הפצה (distribution agreement) עם ענק הציוד הרפואי האמריקאי Hill-Rom. במסגרת ההסכם, תרכוש Hill-Rom ותפיץ באופן בלעדי לכ-4,500 בתי חולים ומוסדות רפואיים בארה"ב את מערכת ה-ActivCare? של החברה הישראלית. Hill-Rom תשיק את מוצר החברה הישראלית בשוק האמריקאי במהלך הרבעון הרביעי השנה.



ההסכם יאפשר ל-MCS לחדור לתחום הקליני של מניעת היווצרות קרישי דם במערכת הוורידית העמוקה, DVT (Deep Vein Thrombosis). פוטנציאל שוק היעד הראשוני בארה"ב בתחום זה נאמד ב-250 מיליון דולר.



חברת MCS פועלת בתחום הקליני של פיתוח, ייצור ומכירה של מכשירים המונעים היווצרות קרישי דם במערכת הוורידית העמוקה (DVT) הגורמים לתסחיף ריאתי שעלול להיות קטלני. ה-ActivCare? נמצא כבר בשלבי שיווק ומכירה.



Hill-Rom מתכוונת למכור את המכשיר של MCS במדינות בהן היא פועלת כקנדה, בריטניה ואוסטרליה. מכירות Hill-Rom הסתכמו ב-2002 ב-1.2 מיליארד דולר. Hill-Rom היא חברת בת בבעלות מלאה של קונצרן Hillenbrand הנסחר בבורסה בניו יורק.



עדי דגן, מנכ"ל ומייסד MCS, ציין כי על פי נתונים שפורסמו על ידי חברת המחקר Frost&Sullivan, גודל השוק הארופי למניעת DVT בשנת 2003 נאמד בכ-1.5 מיליארד דולר. בארה"ב שוק זה נאמד בכ-1 מיליארד דולר. כאשר כ-22% מהשוק בארה"ב, 220 מיליון דולר, הוא פוטנציאל השוק המיידי לפתרון שמציע ה-?ActivCare.



ב-MCS צופים כי כבר במהלך השנה הקרובה, בעקבות ההסכם, יקפצו מכירות החברה באופן משמעותי. החברה הוקמה בדצמבר 1997 על ידי צוות היזמים עדי דגן וד"ר יעקב ברק. המשקיע הראשון והעיקרי של החברה הוא ניסן תעשיות רפואיות, יצרנית חומרי חבישה הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully