וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד מניות השבבים בוול סטריט עולה ב-1%; ברודקום מזנקת בכ-10%

רן דוידוב

19.8.2003 / 16:46

הזינוק בברודקום - לאחר שהעלתה תחזית ההכנסות לרבעון הנוכחי; עליות קלות בדאו ג'ונס על רקע זינוק במספר התחלות הבנייה; מדד סנטימנט הצרכנים יפורסם במהלך המסחר



המדדים המובילים רושמים עליות שערים קלות עם פתיחת המסחר לאחר שמספר התחלות הבנייה זינק בחודש שעבר לשיא של 17 שנה, ובעקבות מספר דו"חות טובים מהצפוי של חברות מובילות במגזר הקמעוני. מדד דאו ג'ונס עולה ב-0.1%; מדד נאסד"ק מטפס ב-0.5%.



התחלות הבנייה בארה"ב עלו בחודש יולי ב-1.5% לקצב שנתי של 1.872 מיליון יחידות - שיא של 17 שנה. העלייה, שהיתה הרביעית ברציפות, אירעה בניגוד לתחזיות, שצפו ירידה של 1%. גם נתוני חודש יוני תוקנו כלפי מעלה מעלייה של 3.7% לעלייה של 5.7%. שוק הדיור, ששמר על עוצמה גם בתקופת השפל של הכלכלה האמריקאית, ממשיך לשמור על כוחו חרף עליית מחירי הריביות בחודשיים האחרונים.



שעה קלה לאחר פתיחת המסחר תפרסם אוניברסיטת מישיגן את מדד סנטימנט הצרכנים למחצית הראשונה של אוגוסט. המדד צפוי לעלות לרמה של 91 לעומת 90.9 על פי סקר כלכלנים של סוכנות רויטרס. פרסום המדד נדחה מיום שישי בשל הפסקת החשמל שפקדה את צפון מזרח ארה"ב.



עליות קלות נרשמות בתשואות על האג"ח הממשלתיות בארה"ב, לנוכח ציפיות להתאוששות כלכלית מהירה. עם פתיחת המסחר בשוק המניות עולה התשואה על האג"ח ל-10 שנים ל-4.496%; התשואה לאג"ח ל-5 שנים עולה ב-0.5% ל-3.404%.



זרם הדו"חות של חברות הקמעונות הגדולות נמשך: הום דיפו, רשת עשה זאת בעצמך הגדולה בעולם, יורדת בכ-0.5%, למרות שרווחיה ומכירותיה ברבעון השני עלו על התחזיות. החברה דיווחה על עלייה של 9.9% ברווח ל-1.3 מיליארד דולר. הרווח למניה הסתכם ב-56 סנט, גבוה ב-2 סנט מתחזיות השוק. מכירות החנויות הזהות, נתון רב חשיבות במגזר הקמעוני, הפתיעו אף הן לטובה ועלו ב-2.2%.



סטייפלס (סימול SPLS), יצרנית הציוד המשרדי הגדולה בארה"ב, מזנקת בלמעלה מ-11% לאחר שאף היא גברה על התחזיות לרבעון השני והעלתה את תחזית הרווח למחצית השנייה. US בנקורפ פייפר ג'פרי העלה את המלצתו למניה על בסיס הדו"ח ל"קניה" מ"תשואת יתר".



מדד המוליכים למחצה שומר על המומנטום החיובי ועולה בכ-1%, לאחר שזינק אתמול בלמעלה מ-5%.



ברודקום (סימול BRCM) מזנקת בכ-9% לאחר שהעלתה את תחזית ההכנסות לרבעון הנוכחי ואישרה מחדש את תחזיותיה ל-2004. כתוצאה מכך נהנתה החברה ממספר העלאות המלצה של אנליסטים. מארוול (סימול MRVL) עולה ב-1% לאחר ש-CIBC וורלדמרקטס העלה את המלצתו למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully