וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרניות השוקולד הבריטיות מנסות לחנך את ספקיות הקקאו האפריקאיות לא לנצל עבודת ילדים

סוכנויות הידיעות

19.8.2003 / 17:52

איגוד יצרני השוקולד הבריטיים מתכנן "להכשיר" יצרנים באמצעות תעודות המעידות כי מוצריהם לא ניצלו עבודת ילדים



יצרניות השוקולד הבריטיות מנסות לחנך ספקיות קקאו אפריקאיות לא לנצל עבודת ילדים. מוצרי שוקולד המבוססים על קקאו מאפריקה שהופק ללא ניצול עבודת ילדים יקבלו "הכשר" מיוחד המעיד על כך החל מחודש יולי 2005, מסר איגוד יצרני השוקולד הבריטיים (BCCCA).



בתי ספר להכשרה חקלאית ותוכנית לפיתוח שיתוף פעולה באמצעות קשר רדיו, כבר פועלים במדינות כמו חוף השנהב, גאנה וניגריה בחסות ה-BCCCA. תוכנית ההכשרה נועדה לסייע לחקלאים להגדיל את רווחיהם, כמו גם להגביר את המודעות שלהם לאחריות בתחום יחסי העבודה, מסר האיגוד.



להערכת האיגוד, המפתח לחיסול תופעת ניצול עבודת הילדים באפריקה טמון בהגדלת ההכנסות של משפחות איכרים - שכן עבודת ילדים נועדה להגדיל את הכנסות המשפחה. בנוסף לכך, הגדלת זמינות המידע לחקלאים על מחירים של פולי קקאו - באמצעות קשרי רדיו - חיונית כדי שמגדלי הקקאו יקבלו מחירי הוגן עבור תוצרתם.



עם זאת, מלחמת האזרחים המשתוללת מזה עשרה חודשים בחוף השנהב - האחראית על גידול יותר מ-40% מהקקאו העולמי - גרמה לעיכוב יישום תוכנית ה-BCCCA במדינה.



לפי נתוני מחקר אמריקאי רשמי שפורסם בשנה שעברה מועסקים כ-284 אלף ילדים בתנאים מסוכנים בחוות במערב אפריקה, אשר אחראיות לייצור של כ-70% מתוצרת הקקאו העולמית.



ה-BCCCA מאגד תחתיות את מרבית יצרנית השוקולד המובילות בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully